خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی؛

گلمرادی خواهان شفاف‌سازی نحوه هزینه کردِ شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در منطقه شهرستان بندر ماهشهر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۱۳

نماینده مردم شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، برای اولین بار، در نامه‌ای خواهان مشخص شدن چگونگی هزینه و لیست کارهای انجام گرفته در قالب شورای راهبردی صنایع پتروشیمی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اینکه احساس می‌شود در ده سال گذشته، عملکرد شورای راهبردی در خصوص هزینه کردِ مبالغ دریافتی از صنایع پتروشیمی تحت عنوان «مسئولیت‌های اجتماعی صنعت»، عدالت رعایت نشده است، طیِ نامه‌ای از مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی خواسته‌ام تا لیست مبالغ و کارهای صورت گرفته در ده سال گذشته را جهت بررسی و تطبیق با معیارهای توزیع عادلانه منابع، اعلام نماید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت شهرها و شهرک‌های محدوده جغرافیایی شهرستان ماهشهر به‌گونه‌ای است که با یک نگاه اجمالی متوجه خواهیم شد که این شورا به‌احتمال خیلی زیاد، عدالت را رعایت ننموده و به همین خاطر است که مثلاً وضعیت شهرک طالقانی با شهرهای اطراف قابل قیاس نیست. یا مشخص نیست که از این مبالغ، مثلاً در بندر امام خمینی چه امکاناتی برای رفاه حال مردم دیده شده است.

گلمرادی ادامه داد: باید مشخص شود که آیا در این مدت برنامه‌ریزی پروژه‌ها و بودجه‌ای که برای شهرستان ماهشهر هزینه گردیده، تا چه اندازه در جلب رضایت مردم مؤثر بوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر مشخص شود که در این سال‌ها به منطقه‌ای کمتر توجه گردیده، برای رعایت عدالت در تقسیم عادلانه‌ی منابع، حتماً در برنامه‌ریزی‌های آتی، مسئولین مربوطه باید تجدیدنظر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز