خبرگزاری کار ایران

سهم ۴۰ درصدی دانشگاه آزاد در آموزش عالی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۶۵

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد حدود 40 درصد آموزش عالی را تشکیل داده و قریب به یک میلیون و 400 هزار دانشجو دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش "استاد بسیجی، تحول انقلابی، دانشگاه تمدن ساز" در جمع خبرنگاران بیان کرد: بدون تردید اساتید نقش بسیار مهمی در احیا و شکل دهی تمدن اسلامی دارند، از همین رو در حوزه علمی و فرهنگی باید کارهای اساسی را انجام دهند. دانشگاه آزاد حدود 40 درصد آموزش عالی را تشکیل داده و قریب به یک میلیون و 400 هزار دانشجو دارد.

وی درباره آخرین تحولات انتخابات عراق بیان کرد: ما خوشحالیم از این که انتخابات عراق به خوبی انجام شده و مردم عراق توانستند نمایندگان خودشان را در امنیت و آزادی کامل انتخاب کنند. امیدواریم منتخبان مردم عراق بتوانند مجلس جدید را تعیین کنند. ما برای موفقیت برادران و خواهران عراقی دعا می کنیم.

ولایتی در خصوص خروج آمریکا از  شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: حقوق بشر برای آمریکا ابزار سیاسی است. اگر این ابزار سیاسی به نفع حکومتگران امریکایی باشد در آن حضور دارند و اگر نفعی نداشته باشد در آن حضور نخواهند داشت.تنها از آن برای تحت فشار گذاشتن کشورهای دیگر استفاده می کنند، لذا حقوق بشر برای آمریکایی ها معنای واقعی خودش را ندارد.

ولایتی در پایان گفت: بعد از اینکه داعش و النصره در سوریه شکست خورد، نقاب از چهره آمریکایی ها کنار رفت.آنان که خودشان به وجود آورندگان النصره و داعش بودند و شرق فرات را اشغال کردند بدانند که سوریه و شرق فرات برای آمریکا یک ویتنام دیگر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز