خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بالاست:

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی راه‌آهن خواف – هرات / تحریم‌ها باعث توانمندی شرکت‌های ایرانی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۳۵

مدیرعامل شرکت بالاست با بیان اینکه از کشورهای پیشرو در صنعت ریلی عقب نیستیم و در مناقصه‌های بین‌المللی حضور داریم، گفت: تحریم‌ها باعث توانمند شدن شرکت‌های ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ابراهیم محمدی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی با اشاره به پروژه خط آهن خواف – هرات اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 90 درصد است و احتمالا تا پایان امسال آماده افتتاح شود.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های شرکت بالاست چهار خطه‌سازی راه‌آهن تهران – کرج است که این پروژه هم 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت بالاست با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن میانه تبریز گفت: در حال حاضر زیرسازی این پروژه به طول 132 کیلومتر 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت فیزیکی روسازی آن به 47 درصد رسیده است.

محمدی با بیان اینکه دنبال افزایش سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها هستیم، گفت:‌ تجهیزات مورد نیاز از جمله یک‌دستگاه جوش ریل از کشور روسیه وارد شده تا به سرعت کار بیفزاید.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و احتمال بازگشت تحریم‌ها تاکید کرد: تحریم‌های گذشته عامل توانمندی شرکت‌های ایرانی بود و در شرایط جدید هم مشکلی برای ما ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت بالاست با تاکید بر اینکه آماده همکاری با شرکت‌های استارت‌آپ هستیم، گفت: از همکاری با شرکت‌ها و فناوری‌های نوین استقبال می‌کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه با شرکت‌های تولیدکننده داخلی برای خرید واگن در حال مذاکره هستیم، گفت: در بحث فناوری ریلی از کشورهای پیشرو مانند روسیه عقب نیستیم و در مناقصه‌های بین‌المللی کشورهای منطقه از جمله آذربایجان حضور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز