خبرگزاری کار ایران

یوسف‌زاده چابک مطرح کرد:

لزوم برخورد جدی با متخلفان حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۷۴۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم برخورد قانونی با متخلفان حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سومین جلسه ستاد نظارت بر تعرفه خدمات سلامت با حضور رییس دانشگاه علو م پزشکی گیلان، مدیر عامل بیمه سلامت استان، مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی، نمایندگان تعزیرات حکومتی و نظام پزشکی در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر گزار شد و 220فقره پرونده شکایات مردمی از مراکز درمانی خصوصی و دولتی استان، مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
شاهرخ یوسف زاده چابک در این نشست گفت: همچنانکه مسوولیت تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم بر عهده دانشگاه علوم پزشکی می باشد، برای اجرایی کردن این مهم، نظارت دقیق بر روند ارایه خدمات سلامت، می تواند به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تامین کننده سلامت مردم باشد. در این زمینه با متخلفین حوزه سلامت باید برخورد قانونی شود‌.
وی با اشاره به گایدلاین های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان برای مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت، اجرای حداقل 45 مورد از این گایدلاین ها را توسط مراکز بهداشتی درمانی بسیار ضروری بر شمرد و گفت: برای اجرای این مهم آگاه سازی و آموزش به مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت بسیار ضروری می باشد که در این راستا بیمه های پایه می توانند بسیار اثر گذار باشند.
در ادامه جلسه، دبیر ستاد نظارت بر تعرفه خدمات سلامت استان، گزارشی از نحوه نظارت بر روند ارایه خدمات سلامت در مراکز درمانی خصوصی و دولتی استان ارایه کرد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گفتنی است: برخورد قانونی با متخلفین ارایه دهنده خدمات سلامت از مهمترین مصوبات این نشست بود، که مورد تاکید همه اعضاء قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز