خبرگزاری کار ایران

محسن قهرمانی: قضاوت فغانی باعث شد از ایرانی بودنم احساس غرور کنم/ گل سوئیس خطا بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۷۹

کارشناس داوری کشورمان از عملکرد تیم داوری ایرانی دیدار آلمان مکزیک تمجید کرد.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص داوری دیدار کاستاریکا - صربستان اظهار داشت: بازی مشکل خاص و بحث برانگیزی نداشت و اتفاق خاصی نیافتاد که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. تنها در کنار زمین درگیری‌هایی رخ داد که این موضوع توسط ناظر بازی گزارش می‌شود و نسبت به آن با خاطیان برخورد می‌شود. این برخورد می‌تواند تذکر کتبی باشد یا شامل محرومیت شود. این قانون در مورد افراد کنار تیم از جمله سرمربی و سرپرست و کادرفنی است و اگر تخلف از سوی بازیکن صورت بگیرد داور می‌تواند با کارت‌های رنگی بازیکن را جریمه کند ولی این در مورد عوامل کنار زمین متفاوت است. برای همین باید دید گزارشی که ناظر بازی ارائه داده به چه صورت بوده است.

وی در مورد قضاوت فغانی و تیم داوری‌اش در دیدار آلمان - مکزیک گفت: به واقع بگویم اگر ایرانی بودن خودم را و هموطن بودنم با فغانی را کنار بگذارم بدون تعصب می‌گویم یکی از بهترین قضاوت‌ها را تا اینجای کار شاهد بودیم. فغانی در جایگری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، آمادگی بدنی و... عالی عمل کرد و سخندان و منصوری هم در طول بازی کم اشتباه و خیلی خوب ظاهر شدند. فیفا با شناخت کامل یکی از سخت‌ترین دیدارهای این هفته را به تیم داوری ایرانی داد و در یکی از سایت‌ها هم طبق نظرسنجی انجام شده فغانی و کمک‌هایش در صدر جدول داوری قرار داشتند. واقعا به خاطر قضاوت تیم داوری ایرانی به ایرانی بودن خودم افتخار کردم. شک ندارم در آینده هم قضاوت‌های خوبی از این تیم خواهیم دید.

کارشناس داوری کشورمان در مورد دیدار پایانی روز گذشته هم عنوان کرد: در بازی برزیل مقابل سوئیس تنها یک مشکل خیلی بزرگ وجود داشت که مربوط به گل تیم سوئیس بود و به عقیده من مهاجم سوئیس مدافع برزیل را شارژ کرد و ادامه آن توپ تبدیل به گل شد و این یک اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی بود که نشان می‌دهد با وجود ویدیو چک هم اشتباهات داوری وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز