خبرگزاری کار ایران

صلواتی در بازدید نمایندگان مجلس مطرح کرد:

فاز اول پروژه قطار شهری کرج 3 سال دیگر به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۱۸

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج گفت: پروژه قطار شهری کرج برای سرعت بخشیدن به کار خود نیازمند تزریق بودجه است و در صورت تامین آن، فاز اول پروژه، تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل استقرار شرکت سابیر؛ پیمانکار قطار شهری کرج، از نزدیک در جریان روند عملکردی سازمان قطار شهری کرج قرار گرفتند.

در این نشست علی اصغر صلواتی به ارائه عملکرد سازمان پرداخت و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در بخش عمرانی ایستگاه های فاز اول را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که تاکنون به انجام رسیده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه قطار شهری کرج برای بهره برداری نیازمند چهار هزار میلیارد بودجه است، گفت: در حال حاضر یک هزار میلیارد به این پروژه تخصیص یافته است.

وی، با بیان اینکه عملکرد 10 ساله  قطار شهری کرج نسبت به دیگر کلانشهرها مطلوب نبوده است، زمان اتمام فاز اول پروژه قطار شهری در صورت تامین بودجه را سه سال اعلام کرد.

صلواتی افزود: قطار شهری کرج برای سرعت بخشیدن به کار خود نیازمند تزریق بودجه است و مسئولان مربوطه باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

سرپرست سازمان قطارشهری شهرداری کرج، کار کارشناسی صورت گرفته از اول آبان ماه سال گذشته تاکنون را 550 هزار ساعت ذکر کرد و یادآور شد: در گذشته 81 دستگاه برای پیشرفت پروژه فعالیت می کردند که با تزریق بخشی از بودجه در حال حاضر این آمار به 421 دستگاه رسیده است.

صلواتی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی نیز از حدود صد نفر به 539 نفر رسیده است، عنوان کرد: در صورتی که بخواهیم در زمان مقرر پروژه را به اتمام برسانیم به بیش از سه هزار نفر نیروی انسانی نیاز داریم.

در پایان جلسه مسئولان حاضر از بخشی از پروژه بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز