خبرگزاری کار ایران

امانی خطاب به شهردار؛

تفکر مردسالارانه را از شهرداری حذف کنید

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۹۹۰

شهربانو امانی گفت: مسئولینی که دیوارنگاره میدان ولیعصر را به نمایش گذاشتند برای زنان همان نقش سنتی مردسالارانه را ترویج می‌کنند و تغییر یک بیلبورد، تغییری در ماهیت دیدگاه‌های آنها ایجاد نمی‌کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی (عضو شورای شهر تهران) در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص حاشیه‌های دیوار نگاره میدان ولیعصر گفت: مسئولینی که این طرح را به نمایش گذاشتند برای زنان همان نقش سنتی مردسالارانه را ترویج می‌کنند و تغییر یک بیلبورد، تغییری در ماهیت دیدگاه‌های آنها ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه این بیلبورد به نوعی می‌خواهد وحدت میان اقوام را نشان دهد اما ۵۰ درصد از جمعیت کشور را نادیده می‌گیرد، افزود: امروز اصلاح‌طلبان در شورا و شهرداری مستقر هستند و مردم انتظار بیشتری از آنها دارند. تفکر ۱۴ ساله اصولگرایان هنوز در مدیریت شهری وجود دارد. متاسفانه هنوز رویکرد جدید مدیریت شهری و شورا را جدی نگرفته اند.

امانی ضمن تشکر از شهردار تهران به خاطر دستور حذف این دیوار نگاره گفت: از ایشان انتظار دارم به عنوان شهرداری اصلاح‌طلب، این تفکر مردسالارانه را از شهرداری تهران حذف کند و با مدیرانی که سعی بر القای این موضوع به جامعه دارند برخورد مقتضی را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز