خبرگزاری کار ایران

آغاز مصاحبه مطبوعاتی (به روزرسانی می‌شود)

هروه رنارد: واقعه بزرگی برای ما در پیش خواهد بود/ سردار بازیکن خوبی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۲۳

مربی تیم ملی مراکش در آستانه بازی برابر ایران، از حضور در تورنمنت احساس خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از روسیه، هروه رنارد سرمربی تیم ملی مراکش عصر امروز مقابل دوربین ها و میکروفون های مطبوعات دنیا قرار گرفت و اظهار داشت:افتخار بزرگی است که ما در جام جهانی حضور داریم. فردا هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آیند. این یک جشن بزرگ است و امیدوارم جشن بگیریم.

وی درباره اینکه بازی اول تیم مراکش با ایران است و این امتیازی برای شما خواهد بود یا خیر، افزود: پاسخ سوال شما ساده است، ما در این گروه ۳ حریف داریم که هر ۳ حریف در رتبه‌بندی فیفا از ما بالاتر هستند. ما برای بازی با ایران آماده هستیم و برای هر ۳ بازی در آمادگی به سر می‌بریم. البته بازی با ایران برای ما اهمیتش به اندازه هر دو بازی دیگر است و می‌دانیم که هر بازی ۳ امتیاز دارد، مهم این است که بازی اول را برنده شویم.

سرمربی تیم ملی مراکش درباره اینکه نظرش درباره وضعیت تیم اسپانیا چیست، گفت: وقتی شما حریفی مثل اسپانیا دارید این مسئله برای شما دردسرساز خواهد بود اما ما هم بازیکنان حرفه‌ای و خوب داریم اما می‌دانیم که برای خنثی کردن تیمی مثل اسپانیا باید تلاش زیادی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما خیلی تلاش کردید که به جام جهانی صعود کنید، در این مورد نظرتان چیست، گفت: ۲۰ سال پیش کارم را شروع کردم و همان زمانی بود که مراکش وارد جام جهانی شده بود. ما در گروه ۴ با فرانسه بازی می‌کردیم و گاهی اوقات پیروز و گاهی اوقات هم می‌باختیم اما رویای ما به واقعیت پیوسته است، باید از حضورتان لذت ببرید و به گروهتان و بازیکنانتان اعتماد کنید.

سرمربی مراکش در مورد اینکه در آخرین بازی دوستانه تیمتان خوب بازی نکرد و آیا استراتژی‌تان را برای این مسابقات جام جهانی عوض کرده‌اید یا خیر، گفت: نمی‌دانم شما می‌دانید که من چه گفتم یا نه. گفتم بازیکنانی که در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کردند خوب نبودند و لذت نبردند. به آنها یادآوری کردم که همه بازیکنان شانس بازی در جام جهانی دارند شاید زمان ۵ دقیقه باشد اما همان تایم هم بهترین لحظات یک بازیکن می‌تواند باشد. گاهی اوقات ممکن است ناامیدی هم بیاید اما باید کار کنید از بازی لذت ببرید، خیلی از بازیکنان فقط ذخیره هستند و از این کار شاید خوشحال نباشند اما باید روحیه خود را بالا ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز