خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

احترام به حاکمیت کشورها، سیاست قطعی ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۴۸۶

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران را احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها دانست.

به گزارش ایلنا، در پی ادعای یک مقام ارشد ترکیه مبنی بر حمایت ایران از اقدام نظامی این کشور در شمال عراق علیه گروه تروریستی پ. ک.ک، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی ضمن غیر دقیق خواندن این اظهارنظر گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود حمایت از هر گونه اقدام ضد تروریستی، در عین حال لشکرکشی به درون مرزهای یک کشور ثالث به بهانه مبارزه با تروریسم، بدون اجازه از دولت مستقر و قانونی آن کشور را عملی غیرمشروع می‌داند. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، خود یکی از قربانیان تروریسم طی چهار دهه گذشته بوده است، اما هیچ گاه برای مواجهه با گروهک‌های تروریستی، از اقداماتی که حق حاکمیت یک کشور را نقض کند، حمایت نخواهد کرد. 

شکارچی با اشاره به اینکه اقدام تحریک‌آمیز کانادا، نوعی تلاش برای اجماع‌سازی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اقتدار دفاعی ایران محسوب می‌گردد، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و ارتقای اقتدار دفاعی هرگز اسیر این صحنه‌سازی‌ها نخواهد شد و اینگونه اقدامات را چیزی جز عملیات روانی با راهبری صهیونیسم بین المللی نمی دانند که از روی درماندگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز