خبرگزاری کار ایران

عامر خبر داد:

اختصاص 11 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغالزایی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۵۶

فرماندار ماسال از اعطای 10 میلیارد و 920 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزا به 65 طرح اشتغالزای شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه  کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی در شهرستان به‌ویژه در بخش گردشگری وجود دارد، گفت: در سال‌جاری 65 طرح اشتغالزایی با اعتبار 10 میلیارد و 920 میلیون تومان در قالب طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی شدند.

رئیس کرگروه اشتغال شهرستان ماسال، بوم‌گردی و گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بسیار تاثیرگذار برای توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان بر شمرد و خاطرنشان کرد: در  راستای  پذیرایی از میهمانان که هم دین و هم در ادبیات ما بسیار بر آن تاکید شده، البته انتقادها و گله‌هایی نیز در زمینه رفتارهای سوء برخی گردشگران وجود دارد که این یک مشکل فرهنگی است و باید راهکارهای مناسب فرهنگی برای آن در نظر گرفته شود.

عامر با تقدیر و تشکر از همه ادارات ذیربط در زمینه اجرای طرح بوم‌گردی، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از 75 درصد از سهمیه  شهرستان در زمینه طرح بوم‌گردی محقق شده و امیدواریم با پیگیری ادارات مربوطه، روند اداری سیر پرونده های بوم گردی نیز به‌زودی تکمیل شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های مشترک صورت پذیرفته با همراهی نماینده  شهرستان برای سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در شهرستان، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های قبلی امیدواریم، تحولی در میزان درآمد مردم شهرستان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز