خبرگزاری کار ایران

سفری باورنکردنی به ماوراء/انتقال تله پاتیک انسان در زمان محقق می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۰۱۹

ایده انتقال از راه دور، و بلافاصله خودمان را در جایی دیگر یافتن، با ذهن، بدن و روح سالم و دست نخورده از زمان قدیم وجود داشته است و دانشمندان هم اکنون مشغول محقق کردن این رویای دیرینه هستند.

به گزارش ایلنا بر اساس گزارش گاردین ایده انتقال از راه دور، و بلافاصله خودمان را در جایی دیگر یافتن، با  ذهن، بدن و روح سالم و دست نخورده از زمان قدیم وجود داشته است. از لحاظ تئوری، واقعا فقط دو راه برای اینه اینکار صورت گیرد وجود دارد - ساختارشکنی فیزیکی در x و بازسازی در y .

در سال 1993 یک گروه بین المللی از شش دانشمند نشان داد که انتقال کامل در اصل یا حداقل در برابر قوانین فیزیکی امکان پذیر است. اخیرا دانشمندان هم در ایالات متحده و هم چین در این راه تلاش کرده‌اند. فقط در سال گذشته، دانشمندان چینی توانستند فوتونها را به یک ماهواره 300 مایل دورتر انتقال دهند، با استفاده از یک پدیده به نام "نفوذ کوانتومی". به سادگی این "اقدام شبح وار در فاصله" (همانطور که انیشتین آن را دوبله کرد) قرار داده شده است، جایی است که یک جفت فوتون قادر به همزمان به اشتراک گذاری یک حالت مشابه، حتی زمانی که با فاصله های وسیع جدا شده است. حالت یک ذره را تغییر دهید و به طرز شگفت انگیزی، دیگر تغییرات نیز بدون اتصال قابل تشخیص است.

دانشمندان تازه شروع به بحث در مورد چگونگی استفاده از پدیده برای انتقال اطلاعات بین دو ذره درهم آمیخته اند. آنها دریافتند که یک ذره سوم میتواند برای جذب یکی از ذرات اصلی و دستکاری حالت ذرات دور دست استفاده شود.

این پیامدهای بزرگی برای یک "اینترنت کوانتومی" جدید - سریع تر، قوی تر و غیر قابل تحمل خواهد داشت. ما همچنان در حال کار کردن فوتون های دوربری هستیم. فرض کنیم به نوعی ما کشف کردیم که چگونه اتمها را دوربری می کنیم، سپس مولکول ها مقدار بیت برای ضبط و انتقال غیر قابل تصور است.

شما به پهنای باند گسترده و تقریبا 10 گیگاوات ساعت برق نیاز دارید. به همین ترتیب، برای انتقال یک انسان به کل انرژی برق انگلستان برای بیش از یک میلیون سال نیاز است.

حتی پس از آن، آیا شما یک کپی را نخواهید فرستاد؟ هنگامی که شما در نقطه Y ظاهر می شود چه اتفاقی می افتد؟ آیا اصلی شما zapped می شود؟ اگر چنین است، چه کسی در ذهن خود این ماشین شگفت انگیز را آزمایش می کند؟

با این حال Kaku فکر می کند که این مشکلات قابل حل هستند - و این ممکن است انتقال تلی پاتیستی انسان در عرض 100 سال یا چند سال ممکن باشد.

برای انتقال این داده ها، کاکو پیشنهاد استفاده از اشعه ایکس را می دهد که دارای طول موج های فوق العاده کوتاه و فرکانس های بالا هستند که اطلاعات 1 میلیون بار از فیبر نوری معمولی حمل می کنند. داده های شما رمزگذاری شده و به فضا پرتاب می شوند، در اطراف یک شبکه ماهواره ای تردید می کنند و سپس به یک کامپیوتر کوانتومی در طرف دیگر جهان برای بازپخش می روند.

منبع: علم و فناوری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز