خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع:

اکثر فعالیت‎های اقتصادی بخش‎های مرتبط با نیروهای مسلح واگذار شده یا درحال واگذاری است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۰۴

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی اعلام کرد: فعالیت‌های اقتصادی بخش‌های مرتبط با نیروهای مسلح اکثرا واگذار شده یا در حال واگذاری است.

به گزارش ایلنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی دولت با موضوع «آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌‌‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی»، تاکید کرد: فعالیت‌های اقتصادی بخش‌های مرتبط با نیروهای مسلح اکثرا واگذار شده یا در حال واگذاری است.

در پاسخ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: همانگونه که قبلاً گفته شده است برابر سیاستهای اتخاذ شده و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی، نیروهای مسلح در زمان صلح از ظرفیت‌های خود برای سازندگی و توسعه کشور استفاده خواهند کرد.

براساس تدابیر اتخاذ شده، فعالیت های اقتصادی بخش های مرتبط با نیروهای مسلح مثل بنیادهای تعاون ساماندهی گردیده و اکثر آنان واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

براساس درخواست و نیازهای دستگاه‌های مختلف دولت در محورهای سازندگی، توسعه داخلی و محرومیت‌‌‌زدایی کشور، نیروهای مسلح با بهره گیری از ظرفیت‌‌‌‌‌های خالی خود در کمک‌‌‌رسانی به دولت، پروژه‌‌‌‌های زیرساختی و توسعه‌‌‌ای را به انجام می‌‌‌رسانند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز