خبرگزاری کار ایران

مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح به کشور

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۴۸

فرمانده مرزبانی ناجا از مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح و کشف ۹۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان غیور کشور با اطلاع از احتمال نفوذ اشرار مسلح به کشور، پس از صرف افطاری با هماهنگی عوامل سپاه پاسداران به منطقه عمومی میرجاوه اعزام و با گروهی از اشرار مسلح که تعداد آنها حدود ۱۵ نفر بود، درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مأموران با اجرای آتش پر حجم و برتری متقابل علیه اشرار مسلح، آنها را مجبور به متواری شدن به سمت کشور مقابل (پاکستان) کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این درگیری مأموران مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو از اشرار مسلح، مقدار ۸۷۶ کیلوگرم تریاک و ۴۱ کیلوگرم مرفین به همراه مقادیری ادوات نظامی از آنها کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: تعدادی از اشرار مسلح در این درگیری مجروح و معدوم شده و  یک نفر از مرزبانان رشید نیروی انتظامی به نام ستوانیکم "علی‌اکبر معصومی نژاد" به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام عالی مرزبانی کشوردر خاتمه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها، اشرار مسلح و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان همواره با چشمانی بیدار و ایمانی راسخ در خط مقدم مرزهای کشور ایستادگی کرده و اجازه هیچ گونه خودنمایی به آنها نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز