خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

گزارشی از اقدامات انجام شده برای تحقق مطالبات کامیون‌داران منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۲۴

سیداحسن علوی گفت: در صورت لزوم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق مطالبات کامیون داران از سوی مجلس تهیه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید احسن علوی (نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس) گفت: در صورت لزوم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق مطالبات کامیون داران از سوی مجلس تهیه خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته به خانه ملت گفت: در این جلسه پیگیری مطالبات کامیون داران صورت می‌گیرد. تاکنون بسیاری از مشکلات کامیون داران در نشست‌های مستمری که نمایندگان آنها با وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند برطرف شده است

علوی افزود: تأسیس نمایندگی لوازم ید‌کی خودرو‌ و لاستیک‌ محلی‌ در تمامی پایانه‌های بار و مسافربری، محاسبه کرایه‌بار بر اساس تن-کیلومتر و همچنین تجدیدنظری در نحوه محاسبه بیمه این اقشار از توافقاتی است که رضایت کامیون‌داران را جلب کرده است.

وی  تاکید کرد که کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به صورت مستمر نشست‌های تخصصی با مسئولان مربوطه در خصوص مشکلات کامیون‌داران برگزار می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت لزوم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق مطالبات کامیون‌داران از سوی مجلس تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز