خبرگزاری کار ایران

در گالری سوره کرج؛

دومین نمایشگاه عکاس خبری البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۷۲

عکاس کرجی دومین نمایشگاه عکس خود را با موضوع دفاع مقدس و مدافعین حرم با همکاری حوزه هنری البرز در گالری سوره برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد جعفری در دومین نمایشگاه با عنوان "بال های سرخ"، 48 قطعه عکس با موضوع مرتبط با شهدای گمنام، ایثار و شهادت، مدافعین حرم و ارزش های دفاع مقدس، به نمایش گذاشت.

جعفری از عکاسان خبری استان البرز است که پیش از این نیز نمایشگاهی را با عنوان "بال های شکسته، قاب های انتظار" در معرض اکران قرار داده است.

میلاد جعفری متولد 1372 دارای مدرک کارشناسی عکاسی خبری است که به مدت 7 سال در مطبوعاتِ کرج و البرز فعالیت می کند و سابقه همکاری با نشریات و خبرگزاری هایی همچون: پیام سپیدار، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، خبرگزاری مهر، همشهری، پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، سفیر البرز و... را در کارنامه دارد و تاکنون موفق به برگزاری 2 نمایشگاه عکس با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

این نمایشگاه از ساعت 15 الی 18 روزهای 20 لغایت 26 خرداد ماه جاری در محل گالری سوره، واقع در میدان نبوت، خیابان میلاد، حوزه هنری البرز پذیرای علاقمندان به مجموعه های عکس های مرتبط با «دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم» می باشد و بازدید از آن رایگان و برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز