خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

"نحوه برگزاری کنکور ۹۸" امروز تعیین‌تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۰۱

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز تکلیف کنکور سال ۹۸ مشخص نیست، گفت: امروز (سه‌شنبه) جلسه کارگروه بررسی مسائل کنکور سال ۹۸ در سازمان سنجش آموزش کشور برگزار و مورد بررسی قرار می‌گیرد، زیرا کماکان نحوه برگزاری این آزمون محل بحث است.

عبدالرسول عمادی (رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش) در واکنش به اظهارات میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر اینکه سال ۹۷ آخرین سال برگزاری کنکور با شیوه کنونی است به خبرنگار ایلنا گفت: اظهارات ایشان کلی است و امکان دارد، هر تصمیمی گرفته شود و راجع به صحبت‌های او و مسائل پیرامون فعلا نمی‌توان با جزئیات صحبت کرد.

وی ادامه داد: هنوز تکلیف کنکور سال ۹۸ مشخص نیست، امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه جلسه کارگروه بررسی مسائل کنکور سال ۹۸ در سازمان سنجش آموزش کشور برگزار و مورد بررسی قرار می‌گیرد، زیرا کماکان این موضوع محل بحث است که کنکور سال ۹۸ به چه نحوی باشد.

عمادی تصریح کرد: تکلیف کنکور امسال هم که روشن است مانند سال‌های پیش برگزار می‌شود، اما برای کنکور سال آینده باید منتظر نتایج جلسه امروز باشیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به اظهارات رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اینکه سال۹۸ کنکور شامل دو گروه از سوالات نظام جدید و نظام قدیم است، گفت: در مورد این موضوع هم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده، طبیعتا ممکن است برخی از داوطلبان مربوط به نظام قبلی و برخی مربوط به نظام ۳-۳-۶ باشند و همچنین پایه دوازدهم که سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند. بنابراین ممکن است تصمیمات خاصی دراین رابطه گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز