خبرگزاری کار ایران

«ریچارد» حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت/اجرای «بدن مقدس» در تماشاخانه استاد انتظامی

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۶۶

اجرای نمایش «ریچارد» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت و همچنین اجرای نمایش «بدن مقدس» به کارگردانی مهدی محمدی در تماشاخانه انتظامی دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «ریچارد» اقتباسی از نمایشنامه «ریچارد سوم» نوشته ویلیام شکسپیر، با کارگردانی حمیدرضا نعیمی از تیر سال جاری در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

‎نمایش «ریچارد» که اقتباسی از نمایشنامه «ریچارد سوم» یکی از پرشخصیت‌ترین و پراجراترین نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر است، عنوانِ آخرین اثر گروهِ تئاترِ «شایا» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی است که با ۷۰ بازیگر، تیر سال جاری در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این نمایش شرحِ حال و زندگیِ آخرین شاهِ انگلستان از خاندانِ یورک است؛ مردی که برای رسیدن به قدرت، تمامِ مرزهای اخلاق، دین و سیاست را پشت‌سر می‌گذارد.                              

 ‎خبرهای تکمیلی درباره بازیگران و سایر عوامل این نمایش به‌زودی اعلام خواهد شد.

«ریچارد» حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت/اجرای «بدن مقدس» در تماشاخانه استاد انتظامی

نمایش«بدن مقدس» در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود

نمایش«بدن مقدس» به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی مهدی محمدی از ۲۷ خرداد ساعت ۱۹ در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.

بهروز کاظمی، شبنم عالی، خشایار فراهانی، آرزو مهاجرانی، بهار مشهدی، صبا مهری، شایسته اسدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در جریان جنگ جهانی دوم و تجاوز ارتش نازی به خاک فرانسه، راهبه‌های یک کلیسا در یک روستای مرزی در فرانسه در مقابل رئیس کلیسا که همان مادر روحانی است می‌ایستند چراکه او برای تامین امنیت خود و کلیسا اقدام به همکاری با آلمان‌ها کرده است و سعی می‌کنند او را نسبت به اشتباهاتش آگاه کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح و کارگردان: مهدی محمدی، طراح لباس: شبنم عالی، موسیقی: کیارش عالی، طراح نور: مهدی محمدی، دستیار کارگردان: سعید آرین مجد و مشاور رسانه: مریم رودبارانی.

این نمایش از ۲۷ خرداد تا ۱۴ تیر، هر روز به جز ایام تعطیل و از ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه استاد انتظامی به آدرس: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز