خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

خدمات‌رسانی روزانه ۴ هزار و ۶۰۶ امدادگر، پزشک و پرستار در طرح ترافیکی تابستانه

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۰۷

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از خدمات‌رسانی ۴ هزار و ۶۰۶ نفر امدادگر، پزشک و پرستار به طور روزانه در طرح ترافیکی تابستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی گفت: سازمان امداد و نجات با به کارگیری ۱۲۹۰ پایگاه آماده خدمت رسانی به مسافران در طرح ویژه ترافیک تابستانه است.

وی با اشاره به اینکه ۵۵۷ پایگاه امدادی به صورت ثابت و ۷۳۳ پایگاه موقت در این طرح آماده به کار هستند تصریح کرد: امکانات اولیه استراحت به صورت تفکیکی در پایگاه‌ها پیش‌بین شده تا مسافران بتوانند در بین راه در صورت نیاز در آنجا به استراحت بپردازند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین درباره پایگاه‌های موقت این سازمان خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌شناسی پلیس پایگاه‌های سیار را به پایگاه‌های موقتی در شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها منتقل کرده‌ایم تا بدین واسطه بتوانیم در کاهش آمار تلفات جاده‌ای و خدمت رسانی به هموطنان نقش داشته باشیم.

سلیمی افزود: روزانه ۴ هزار و ۶۰۶ نفر امدادگر، پزشک و پرستار آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند و ۲۴ فروند بالگرد در طرح ویژه ترافیکی آماده فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز