خبرگزاری کار ایران

حجت نظری:

اسامی دریافت‌کنندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران را منتشر کنید

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۱۰

عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بود سهمیه خبرنگاران با عنوان رسانه و نوع فعالیت دریافت‌کنندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ترافیک منتشر شود که تاخیر در انتشار اسامی نارضایتی اهالی رسانه و شهروندان را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری (عضو  شورای شهر تهران) در جریان شصت و هشتمین جلسه شورای شهر، در تذکر پیش از دستور گفت: براساس آئین‌نامه اجرایی طرح ترافیک مصوب شورا قرار بود سهمیه خبرنگاران با عنوان رسانه و نوع فعالیت دریافت‌کنندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ترافیک منتشر شود که تاخیر در انتشار اسامی نارضایتی اهالی رسانه و شهروندان را در پی داشته است.

نظری در ادامه به معضلات استفاده از طرح ترافیک جدید اشاره کرده و گفت: در سامانه ثبت نام طرح ترافیک مشکل عدم ارسال پیامک به اپراتور رایتل وجود دارد که امکان ثبت نام را برای شماری از شهروندان تهرانی دشوار ساخته است. این موضوع توسط خود ما نیز امتحان شده و این امکان از سوی کاربران رایتل وجود ندارد که باید قبل از راه‌اندازی سامانه به این موضوعات توجه می‌شد.

وی ادامه داد: هنوز بسیاری از اهالی رسانه موفق به گرفتن طرح ترافیک نشده‌ و نتوانسته‌اند از این حق قانونی خود استفاده کنند. برخی از رسانه‌ها نیز به شورا اعلام کردند معاونت حمل و نقل به خاطر اختلافات شخصی مانع ارائه سهمیه برخی رسانه‌ها شده است که انتشار شفاف اسامی می‌تواند این شائبه را برطرف کند.

محسن هاشمی در واکنش به اظهارات نظری درباره کلمه «رابطه شخصی» گفت: اینکه مشکل شخصی مانع اختصاص طرف ترافیک باشد، درست نیست و باید در جلسه‌ای این مشکل مطرح تا مشخص شود چنین چیزی وجود دارد یا خیر.

نظری خطاب به هاشمی گفت: حل این مسئله این ریش سفیدی شما را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز