خبرگزاری کار ایران

آخرین آماده‌سازی‌ها برای دیدار تاریخی کیم و ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۷۹

هیات نمایندگی آمریکا که از نشست سران جی۷ در کانادا به سنگاپور سفر می‌کنند، شامگاه یکشنبه از راه خواهند رسید و رئیس‌جمهوری آمریکا قرار است روز دوشنبه با نخست‌وزیر سنگاپور، دیدار داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی طی چند ساعت آینده وارد سنگاپور می‌شوند.

هیات نمایندگی آمریکا که از نشست سران جی۷ در کانادا به سنگاپور سفر می‌کنند، شامگاه یکشنبه از راه خواهند رسید و رئیس‌جمهوری آمریکا بناست روز دوشنبه با «لی هسین» نخست‌وزیر سنگاپور، دیدار داشته باشد.

بنا به اعلامیه کاخ سفید، ترامپ طبق برنامه ساعت هشت و ۳۵ دقیقه شب به وقت محلی وارد فرودگاه «پایا لبار» خواهد شد و در هتل «شانگری-لا» اقامت خواهد کرد.

در این سفر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری،‌ «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید و «سارا سندرز»، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، دونالد ترامپ را همراهی خواهند کرد.

این در حالی است که خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی گزاش داد که جت شخصی کیم جونگ‌اون صبح امروز پیونگ‌یانگ را به مقصد سنگاپور ترک کرده است. این خبرگزاری توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نکرد. انتظار می‌رود رهبر کره شمالی عصر امروز وارد فرودگاه «چانگی» شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز