خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار تاریخی ترامپ و کیم در سنگاپور؛

از فروش همبرگرهای «صلح جهانی» تا تی‌شرت‌های «صلح و دوستی»

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۲۷۲

سروصدای حول دیدار تاریخی رهبر کره شمالی و رئیس‌جمهوری آمریکا که بناست روز سه‌شنبه برگزار شود، روح کارآفرینی مردم سنگاپور را برانگیخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، مردم سنگاپور نهایت استفاده اقتصادی را از دیدار پیش روی «کیم جونگ‌ اون» رهبر کره‌شمالی و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا می‌برند؛ از فروش همبرگرهای با طرح رهبران دو کشور گرفته تا فروش اینترنتی مدال‌های «صلح جهانی» و تی‌شرت‌های «صلح از شهر شیرها [نام مستعار سنگاپور]». 

سر و صدای حول دیدار کیم جونگ‌ اون و دونالد ترامپ که قرار است روز سه‌شنبه برگزار شود، روح کارآفرینی مردم سنگاپور را برانگیخته است و امیدها را برای گسترش صنعت گردشگری در این کشور، پس از فرو نشستن هیاهوی این دیدار تاریخی، افزایش داده است. 

این در حالی است که فردی تلاش دارد محل رزرو شده خود در هتل شانگهای-لا را به سه برابر قیمت بفروشد، چراکه پیشتر در رسانه‌ها اشاره شده بود که یکی از رهبران دو کشور ممکن است در این هتل اقامت داشته باشند. 

این فرد که «جوئل لین» نام دارد تلاش دارد هر یک از اتاق‌هایی را که اجاره کرده به قیمت هزار و ۶۰۰ دلار به فروش برساند. 

از سوی دیگر، یک رستوران زنجیره‌ای همبرگر در سنگاپور از رهبران دو کشور دعوت کرده تا «همبرگرهای صلح جهانی» این رستوران را امتحان کنند و با طعم گوشت در دهان‌شان اختلاف‌ها را حل کنند. 

رستوران مکزیکی لوکا لوکو ساندویچ «مرد موشکی» و«ال ترامپو» را به مناسبت این دیدار به فروش می‌رساند. ترامپ سال گذشته میلادی کیم جونگ‌اون را «مرد موشکی کوچک» خوانده بود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز