خبرگزاری کار ایران

تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در مراسم شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۴۸۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به برگزاری لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت که ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده‌باش صددرصدی هستند.

به گزارش ایلنا، کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم لیالی قدر، گفت: در این شب‌ها حضور مردم در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا نسبت به سایر ماه‌های سال پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تأمین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها پلیس همچون سنوات گذشته حضورپررنگی در اماکن پرتردد دارد و با توجه به خالی شدن منازل،‌ کلانتری‌ها موظف به افزایش گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر شده اند.
ظهیری از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شب‌ها با مأموران پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت خودروها توصیه می‌شود نسبت به پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های فاقد روشنایی جلوگیری به عمل آمده و حتما خودروهای سواری خود را در محل‌های تعیین شده و پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز