خبرگزاری کار ایران

دره وزمی مطرح کرد:

لزوم پایش و بررسی وضعیت دارندگان کارت‌های بازرگانی در سطح استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۸۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به منظور نظارت بهینه و هوشمند بر حفظ شرایط دریافت کارت بازرگانی، تیم نظارت و ارزیابی کارت های بازرگانی جهت انجام بازیدهای مشترک تشکیل گردید.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه بررسی و پالایش کارت‌های بازرگانی استان گفت: سال 96 تعداد کارت‌های بازرگانی صادر شده 139 مورد بوده که از این تعداد 136 مورد مربوط به اتاق بازرگانی و 3 مورد مربوط به اتاق تعاون بوده است.

وی اظهار داشت: سال 96 تعداد 224 مورد کارت بازرگانی تمدید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل(سال 95) شاهد افزایش 24 درصدی تمدید کارت‌های بازرگانی بوده‌ایم.

دره وزمی عنوان کرد: بیشترین میزان تقاضا در کارت‌های بازرگانی صادره و تمدیدی مربوط به بخش بازرگانی، هرکدام با سهم 80 درصد و 90 درصد و بیشترین درصد تغییرات در کارت‌های صادره مربوط به بخش کشاورزی و در کارت‌های تمدیدی مربوط به بخش معدن  است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از لحاظ تحصیلات، بیشترین سهم افرادی که برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کرده‌اند، دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم هستند که سهم 36 درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

دره وزمی عنوان کرد: بیشترین سهم در بخش کارت‌های صادره مربوط به شهرستان سنندج با 29 درصد و در بخش کارت‌های تمدیدی مربوط به شهرستان بانه با 31 درصد است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان تقاضا دربخش کارت‌های بازرگانی صادره و تمدیدی مربوط به آقایان  به ترتیب با سهم 94 درصد و 93 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان ساخت: گشت‌های مشترک برای پالایش شرایط موجود، دارندگان کارت‌های بازرگانی در سطح استان کردستان برای بررسی وضعیت موجود و همچنین نحوه فعالیت آنان راه اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز