خبرگزاری کار ایران

مسؤولان در منطقه آزاد کیش از همفکری شورای شهر استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۶۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم بهره گیری تمامی مسؤولان منطقه آزاد کیش از همفکری اعضای شورای شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم انصاری لاری در دیدار با اعضای شورای شهر کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش از تمامی کسانی که نگاه مثبت و نظر سازنده برای رشد و توسعه پایدار جزیره کیش دارند استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر، منتخب مردم هستند از 5 عضو شورای شهر کیش خواست در کمیسیون ها، کارگروه ها و شوراها حضوری فعال داشته باشند.

انصاری لاری در ادامه بر حضور اعضای شورای شهر کیش در تمامی کمیته ها و کمیسیون های تخصصی سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه کمیسیون های شرکت عمران، آب و خدمات که عهده دار مسئولیت های شهرداری و امور شهری کیش هستند تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این مطلب که اعضای شورای شهر کیش، از دانش، تجربه و تخصص در حوزه های مختلف برخوردار هستند افزود: مسؤولان ادارات، نهادها و ارگان های مستقر در کیش از همفکری شورای شهر به منظور تسهیل امور استفاده کنند.

انصاری لاری همچنین در این نشست در پاسخ به پیگیری های شورای شهر در خصوص تسهیل فرایند صدور مجوز های اقتصادی به عنوان مطالبه فعالان اقتصادی گفت: فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد کیش باید سهل تر و روان تر از سرزمین اصلی صورت پذیرد و فرایند صدور مجوز فعالیت های اقتصادی نباید دچار بوروکراسی های اداری شود.

ارائه  گزارش از عملکرد و فعالیت های شورای شهر به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بخش دیگری از این نشست بود.

همچنین در این جلسه در خصوص مسائل مهم شهری مانند فضای سبز، آسفالت خیابان ها و معابر، مجوز پایان کار و مجوز فعالیت اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

بنابر اعلام شورای شهر کیش، قرار است همزمان با عید سعید فطر، در مراسمی رسمی دفتر جدید این شورا  واقع در ویلاهای فردوس به بهره برداری برسد.

یاد آور می شود عبدالنبی شرفی، ایرج شرف زاده، بدریه بحرینی، محمد طاهری و محمد جاسم پور اعضای پنجمین دوره شورای شهر کیش هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز