خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:‌

امسال روز جهانی قدس به دلیل گستاخی آمریکا و رژیم صهیونیستی مهم و ویژه است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال روز جهانی قدس به دلیل گستاخی آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمدکاظم نظری " در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: قطعا پاسخ ملت‌های مسلمان جهان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی کوبنده و محکم ‌تر از هر سال است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یک بحث عقیدتی و انسانی است، افزود: با اینکه سازمان‌های بین‌المللی دم از حقوق بشر می زنند اما هیچ امیدی به این سازمان ‌ها برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه و تکلیف است و ما باید حساسیت موضوع را برای حمایت و حضور با شکوه مردم در این روز جهانی فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار از مسئولان فرهنگی این است که امسال شرایط را برای حضور و مشارکت گسترده تر اقشار مختلف مردم در یوم الله روز جهانی قدس فراهم سازند.

نظری ادامه داد: شرکت در این راهپیمایی یک تکلیف و وظیفه برعهده مسلمانان جهان از جمله ملت ایران است و این راهپیمایی روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی را قوی‌تر می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اینکه، روز قدس از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، گفت: بیت‌المقدس با توطئه استکبار جهانی تحت سلطه رژیم جعلی صهیونیستی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع افزود: نامگذاری روز جهانی قدس با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همچنین جلوگیری از فراموشی مسئله مهم قدس است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و به فرموده مقام معظم رهبری پشتوانه‌ای برای امنیت کشور است.

خاضع افزود: امسال روز جهانی قدس نسبت به سال‌های قبل اهمیت و حساسیت بیشتری دارد و یکی از دلائل اصلی آن انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه است.

خاضع تاکید کرد: اهمیت مسئله قدس و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین بیش از پیش تحلیل و تبیین شود.

وی تاکید کرد: اهمیت روز قدس و حضور گسترده مردم باید تولید محتوا شده و همچنین بیانات امام(ره) و رهبری انقلاب در خصوص روز قدس مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز