خبرگزاری کار ایران

دعوت انجمن سینمای دفاع مقدس از سینماگران برای حضور در راهپیمایی روز قدس

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی صدور اطلاعیه‌ای از اهالی سینما، به ویژه سینماگران حوزه ارزشی و انقلاب، جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایلنا؛ روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی صدور اطلاعیه‌ای از اهالی فرهنگ و هنر، به ویژه سینماگران حوزه انقلاب و دفاع مقدس، جهت حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت و همدردی با ملت مظلوم فلسطین دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است؛ روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به آحاد مسلمانان و ملت های آزاده در جهان است تا با برگزاری مراسمی با شکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق ملت های مظلوم و دربند و مخالفت با رژیم منفور صهیونیست و اندیشه مرتد آن جلوه گر سازند.

فریاد در یوم الله روز قدس تنها فریاد دفاع از مردم مسلمان فلسطین نیست. روز قدس روز فریاد مظلوم علیه ظالم در عالم است. روزی است که مردم حماسه ساز ایران اسلامی، به تاسی از امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب علیه تازیانه به دستان تاریخ، زرسالارانی که بشریت را به بردگی گرفته اند و همه طاغوت ها در همه زمان ها به قیام بر می‌خیزند.

روز قدس، یادگار ارزشمند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز تجلی وحدت جهان اسلام در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است که به مظهر مبارزه با این رژیم جنایتکار و تجدید عهد مسلمانان برای آزادی قدس شریف و یاری مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

روز قدس روز فریاد بر سر کسانی است که از حقوق بشر ابزاری برای فشار و فریب مردمان مظلوم ساخته اند و با چشمانی بسته، انبوه خون های ریخته شده و فوران آتش فروباریده بر سر زنان و کودکان را نمی‌بینند. کسانی که آرمان های رهایی بخش بشری را وسیله سرکوبی بشریت قرار داده اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ جنایات صورت گرفته در کشورهای منطقه و علیه ملت های مظلوم و بی دفاع سوریه، عراق، یمن، بحرین، لبنان و ... که ردپای اندیشه های منفور صهیونیست در آن هویداست، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت بیشتری برخوردار کرده است و بر این اساس حضور گسترده ی آحاد مردم در راهپیمایی امسال با مشت‌های کوبنده، می‌تواند عزم مسلمانان را در مقابله با جنایات ظالمان علیه مظلومان، به ویژه در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف به نمایش گذارد.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان های جهانشمول امام خمینی (ره) و نایب برحق ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف، از اهالی شریف و محترم سینمای ایران و در راس آنها سینماگران فعال در حوزه ی انقلاب و دفاع مقدس جهت حضور گسترده و پرشکوه در این روز حماسی دعوت به عمل می آورد.

کد خبر : ۳۸۵۹۹۲