خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مسابقات والیبال نوجوانان آسیا فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌های شهر تبریز است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۳۸

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز، این رویداد ورزشی را از ابعاد مختلف دارای اهمیت خواند و گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌های شهر تبریز است که هدف اصلی رویداد تبریز 2018 نیز به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دکتر مجید خدابخش در نشست هماهنگی مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا در تبریز، با اشاره به سیاست‌گذاری وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی در شهر تبریز همزمان با رویداد تبریز 2018، گفت: از آغاز سال 2018، سه رویداد ورزشی بین‌المللی در تبریز برگزار شده و مسابقات والیبال نوجوانان آسیا چهارمین رویداد ورزشی بین‌المللی است که همزمان با تبریز 2018 برگزار می‌شود.

وی برگزاری این مسابقات را فرصت خوبی برای معرفی قابلیت‌های شهر تبریز دانست و گفت: ورزش یکی از راه‌های تحقق اهداف تبریز 2018 است و در این مسابقات نیز حضور 320 ورزشکار از کشورهای مختلف و پخش مستقیم آن در چهار کشور آسیایی فرصت مغتنمی برای دست‌یابی به این اهداف است.

خدابخش همچنین به دستاوردهای ورزشی این مسابقات اشاره کرد و گفت: از رهگذر برگزاری این مسابقات، شهر تبریز از دو سالن استاندارد برای ورزش‌های سالنی بهره‌مند شد که این یک سرمایه‌گذاری ماندگار برای استان است و از هیأت‌های ورزشی انتظار داریم که از این ظرفیت برای برگزاری مسابقات مختلف و استعدادیابی جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

وی با تأکید بر هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، خاطرنشان کرد: همان‌طور که زیرساخت‌های ورزشی ما ارتقا یافته است رفتارهای مدیریتی ما هم باید ارتقا یافته و استانداردسازی شود؛ بنابراین نکات ظریفی که در برگزاری چنین رویدادهایی وجود دارد باید با تعامل و هماهنگی مورد توجه قرار گرفته و پیش‌بینی شود.

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی این مسابقات در راستای رویداد تبریز 2018، ترغیب جوانان ورزش‌دوست و خانواده‌ها به حضور در سالن‌های برگزاری مسابقات، برنامه‌ریزی برای بازدید تیم‌های شرکت‌کننده از نقاط دیدنی شهر تبریز و جلب مشارکت تشکل‌های مردمی در مدیریت مسابقات و برنامه‌های جنبی از دیگر نکات مورد تأکید استاندار آذربایجان شرقی در این نشست بود.

بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این نشست از حضور 18 تیم آسیایی و اقیانوسیه در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان پسر آسیا و انتخابی مسابقات جهانی در تبریز خبر داد و گفت: این مسابقات از 8 تا 15 تیر در سالن‌های پورشریفی و شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

درخشنده، نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا نیز با بیان اینکه کشورمان برای اولین بار میزبان 18 تیم در یک رویداد ورزشی است، گفت: برگزاری این مسابقات در شهر تبریز که با استانداردسازی دو سالن ورزشی همراه است، سرمایه‌گذاری خوبی برای ورزش استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز