خبرگزاری کار ایران

دوبرابر شدن آمبولانس‌های فوریتهای پزشکی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۳۴

آیین بهره برداری از 100 دستگاه اورژانس در آذربایجان شرقی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه بهره‌برداری از  ۱۰۰دستگاه آمبولانس جدید وپیشرفته اورژانس استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس پور مهدی معاون عمرانی استاندار و دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان و فرماندار شهرستان جلفا و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی   پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

در این آئین دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با افزوده شدن این ۱۰۰ دستگاه آمبولانس جدید  و موارد  اضافه شده در چهار سال اخیر تعداد آمبولانسهای دانشگاه علوم پزشکی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان دو برابر شد ه است  وی ضمن تشکر از زحمات همکاران و تکنسین های زحمتکش اورژانس ابراز امیدواری کرد ، با  ارتقاء زیرساختی صورت گرفته و تلاش همکاران شاهد  افزایش  سطح خومات بیشتر از پیش باشیم .

مهندس پورمهدی ، معاون امور عمرانی استاندار ، ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های  دکتر صومی در خصوص بهبود ناوگان آمبولانسهای اورژانس گفت : به لحاظ کوهستانی بودن منطقه توسعه اورژانس هوایی از ضرورتهای استان است و از  اقدامات صورت گرفته در این امر قدردانی نمود  و افزود دولت تدبیر و امید برای تامین سلامت مردم دریغی نخواهد کرد .

دکتر فرزاد رحمانی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان،  ضمن تشریح امکانات و قابلیت های آمبولانسهای پیشرفته جدید ؛یکی از قابلیتهای آن را  توان ارسال آنلاین نوار قلب بیمار در طول اعزام به مرکز قلب مقصد مرکز قلب شهید مدنی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز