خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

نباید اجازه دهیم دشمنان غیرت دینی ما را بیرنگ کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۴۲

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: یکی از الزامات برای دفاع از دین، شناخت آسیب‌ها است و باید بدانیم که دشمن چه نقشه و توطئه‌ای دارد، بنابراین اشراف اطلاعاتی به برنامه‌های دشمنان از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش" حوزه و انقلاب اسلامی" که در سالن همایش‌های ساختمان دارالشفای شهر مقدس قم  برگزار شد اظهار کرد: یکی از رسالت‌های حوزه‌های علمیه حفاظت از دین بوده و این همان وظیفه‌ای است که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است.

وی افزود: برای حفاظت از دین باید مال، جان و خانواده خود را فدا کنیم تا اسلام و دین زنده بماند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: یکی از الزامات برای دفاع از دین، شناخت آسیب‌‌ها است و باید بدانیم که دشمن از چه سمتی می‌خواهد حمله کند و چه نقشه و توطئه‌ای دارد، بنابراین اشراف اطلاعاتی به برنامه‌های دشمنان از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تبلور اسلام است، ادامه داد: بزرگترین خطری که اسلام و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، فتنه‌های دشمنان است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه  از اوایل انقلاب اسلامی همواره شاهد فتنه‌های بسیار زیادی بوده‌ایم ،عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ترسیم وضع دشمن مطالبی را بیان کرده و فرموده اند که دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی جبهه‌ای ایجاد کرده است که وسیع و نامتناجس است و قدرت رسانه‌ای زیادی دارد.

وی با بیان اینکه هدف جبهه دشمن این است که ماندگاری انقلاب اسلامی را برهم بزند و آن را نابود کند، اظهار کرد: دشمنان موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند و اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی شاخص‌های ابرقدرتی را از آن‌ها گرفته است و پیشرفت روزافزون دارد.

حاجی‌صادقی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت را زنده کرده است و دلیل مقابله دشمنان با ایران این مهم می باشد.

وی با اشاره به استراتژی دشمنان برای تقابل با انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به این جمع بندی رسیده‌اند که تنها راه نابودی انقلاب اسلامی نفوذ است ؛ آنان  در گذشته نیز این تجربه را داشته اند و در کشور‌هایی از جمله شوروی سابق و چین نیز با تنزل تقابل ایدئولوژیک به تقابل استراتژیک توانستند به اهداف خود دست یابند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برنامه‌های عملیاتی و اقدامات جبهه استکبار برای  نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی بیان کرد: تغییر تقابل اعتقادی و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی به تقابل اختلاف در شیوه‌ها و روش‌ها، تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر محاسبات سیاسی و تحلیل نخبگان و مسؤولان، تغییر خطوط قرمز انقلاب ، تضعیف و مهار اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف، انقلاب زدایی از واژه‌ها و شخصیت‌ها، دوقطبی سازی و القا تقابل‌های دروغین، ترویج غرب‌گرایی، تلاش برای منزوی کردن و مقبولیت‌زدایی از نهاد‌های انقلابی و حمایت و پشتیبانی از جریان‌ها و افراد منفعل از جمله برنامه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی از درون است.

وی با اشاره به اقداماتی که موجب ناکام ماندن دشمنان می‌شوند، خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه متحد، تقویت و تحکیم عناصر ماندگاری انقلاب، مرزبندی با دشمنان، تقویت و تحکیم روحیه انقلابی، ‌حرکت مجاهدانه به سمت سبک زندگی اسلامی  از جمله اقداماتی است که موجب شکست دشمن خواهد شد.

 حاجی‌صادقی در پایان تصریح کرد: حوزه‌های علمیه می‌تواند با استناد به آموزه‌های اسلام، در دفاع از انقلاب رسالت خود را انجام دهد و نباید اجازه دهیم که دشمنان غیرت دینی ما را بیرنگ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز