خبرگزاری کار ایران

تعطیلی ۵ روزه نمایش‌های تئاترشهر و ایرانشهر همزمان با فرارسیدن نیمه خرداد و شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۲۹

نمایش‌های مجموعه‌های تئاتر شهر و ایرانشهر همزمان با فرارسیدن نیمه خرداد و شب‌های قدر پنج روز روی صحنه نمی‌روند.

به گزارش ایلنا، همزمان با پایان یافتن اجراهای عمومی«جوجه‌تیغی» و«آنتی گون» در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد، نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم»و «ابلوموف» به مدت ۵ روز به صحنه نمی‌روند.

نمایش‌های«خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی و «ابلوموف» به کارگردانی سیاووش بهادری راد در سالن ناظرزاده کرمانی به مناسبت فرا رسیدن قیام ۱۴ خرداد، سالروز وفات امام خمینی (ره) و شب‌های قدر از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ خرداد در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه نمی‌روند.

همچنین نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی که از ۱۶اردیبهشت در سالن استاد سمندریان اجراهای عمومی خود را آغاز کرده بودند به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد در این مجموعه تئاتری به پایان خواهند رسید.

همچنین دو نمایش «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی به ترتیب در روزهای پنجشنبه۱۰ و شنبه ۱۲ خرداد در ساعت‌های ۱۷ با اجرای ویژه به صحنه می‌روند.

«مالی سویینی» پنج روز به صحنه نمی‌رود

نمایش «مالی سویینی» در حالی روزهای سیزدهم تا هفدهم خرداد به صحنه نمی‌رود که تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای دیگر تئاتر شهر یازدهم خرداد به اجرای خود پایان می‌دهند.

نمایش «مالی سویینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در تالار اصلی از روز یکشنبه ۱۳ تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ خرداد به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد، سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های گرامی قدر به صحنه نمی‌رود.

نمایش «پرواز به تاریکی» به کارگردانی افشین هاشمی در تالار چهارسو، نمایش‌های «تئاتر بازی» به کارگردانی ایلناز شعبانی و «لولیتا» به کارگردانی بهنام احمدی در تالار سایه، نمایش‌های «نوبت یعنی بعدی» به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم و «رویای آمریکایی» به کارگردانی آیلین کیخایی در تالار قشقایی و نمایش «راس ساعت یازده» به کارگردانی محمد نژاد در پلاتو اجرا روز جمعه یازدهم خرداد به اجراهای خود پایان می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز