خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز؛

شورای شهر به تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک برای خودروهای آژانس رای ندادند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۱۴۸

دوفوریت اصلاحیه مصوب تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر با اعتراض پورسیدآقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به تصویب نرسیده و برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز در جریان شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران دو فوریت اصلاحیه مصوب تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر طی اعتراض فرمانداری به وضعیت طرح ترافیک رانندگان آژانس در شورای شهر بررسی شد.

دوفوریت این اصلاحیه با اعتراض پورسیدآقایی (معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به تصویب نرسیده و برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشت.

محمد علیخانی (رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر) با اشاره به اعتراض فرمانداری گفت: فرمانداری در نامه اعلام کرده که عدم ارائه پاسخ به منزله پذیرش اعتراض فرمانداری است و نرخ طرح ترافیک بر مبنای سال 96 محاسبه می‌شود به همین دلیل دوفوریت آن تقدیم شورا شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم به جای تخفیف 50 درصدی، آژانس‌ها هم از تخفیف 90 درصدی بهره‌مند شوند و وجوهی که تاکنون اضافه از آنها دریافت شده، دوباره به آنها برگردانده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک در واکنش به اظهارات علیخانی گفت: ما روز ششم خرداد با اعضای اتحادیه نمایندگان قرار جلسه گذاشتیم اما هیچ کدام نیامدند و آنها اعلام کردند که به علت طرح این اصلاحیه در شورا مساله ما کلا حل شده و دیگری نیازی نیست با شما جلسه بگذاریم.

وی افزود: طرح ترافیک جدید دارد به خوبی جلو می‌رود و نمی‌توانیم یک دفعه تخفیف 50 درصدی را به 90 درصد تغییر دهیم بدون آنکه ابعاد آن را درنظر گرفته باشیم. اگر هم قرار است تغییری ایجاد شود باید روی آن کار کارشناسی صورت گیرد و پس از بررسی در کمیسیون باهمدیگر به اتفاق به توافق برسیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در این اصلاحیه به ابزار اجرایی فکر نشده است، چطور انتظار دارید ما تاکنون هزینه‌ای را که گرفته شده است را برگردانیم. این طرح فوریت ندارد و باید بیشتر بررسی شود.

لازم به ذکر است نمایندگان آژانس‌ها امروز در مقابل شورای شهر و یکشنبه گذشته در مقابل فرمانداری تجمع کرده بودند پس از پایان اظهارات پورسیدآقایی دوفوریت این اصلاحیه به رای گذاشته و با رای مخالف به تصویب نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز