خبرگزاری کار ایران

صدراعظم نوری در واکنش به گزارش نتایج از طرح ترافیک جدید:

ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است.

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۵۵

عضو شورای شهر تهران با تمجید از طرح ترافیک جدید تهران گفت: کاهش مدت زمان ورود خودرو یعنی کاهش خروج آلاینده از خودرو و در نتیجه کاهش آلودگی هوا که در این طرح محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم‌نوری (عضو شورای شهر) در جریان شصت و هفتمین جلسه شورای شهر، در واکنش به گزارش نتایج طرح جدید ترافیک گفت: نقد باید منصفانه باشد که به اجرای طرح ترافیک جدید کمک کند.

وی ادامه داد: محل کار خانواده من در محدوده طرح ترافیک است و با وجود اینکه قبل از اجرا به این طرح انتقاداتی داشتند اما اکنون رضایت خودشان را اعلام می‌کنند و می‌گویند ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهری کاهش پیدا کرده است.

ریس کمیسیون سلامت و خدمات محیط زیست افزود: اگر بپذیریم دانشگاه‌ها مرجع موجهی برای مطالعات علمی هستند، ارزیابی دانشگاه علم و صنعت به عنوان یک مرکز علمی معتبر شایسته توجه است و می‌تواند ملاکی باشد برای اینکه نشان دهند طرح به اهدافش رسیده است.

وی ادامه داد: از معاونت حمل ونقل می‌خواهم که به‌صورت دوره‌ای گزارشات و‌ ارزیابی‌های خود را از این طرح به شورا ارائه دهند. کاهش مدت زمان ورود خودرو یعنی کاهش خروج آلاینده از خودرو و در نتیجه کاهش آلودگی هوا که در این طرح محقق شده است.

صدراعظم‌نوری با بیان اینکه موضوعاتی که در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر دنبال می‌کردیم در این طرح انعکاس پیدا کرده است، افزود: وقتی از ۵خودرو ۴خودرو معاینه فنی برتر دارند یعنی گام بسیاری بزرگی برداشته شده است چون گرفتن معاینه فنی برتر ساده نیست و خودروها از مراحل سخت و زیادی می‌گذرند، این تغییر رفتار شهروندان قابل تغییر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز