خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد:

اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۵۴

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات گیلان در ۱۴ تیرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری های کشور صبح روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه همزمان با گرامیداشت روز قلم در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: در پی نشست ستاد برگزاری جشنواره برای برپایی مراسم اختتامیه بعد از ماه مبارک رمضان در نهایت مقرر شد این مراسم روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه با معرفی نفرات برتر و تجلیل از برگزیدگان به کار خود خاتمه دهد.

کریم خورسندی افزود: هم اکنون آثار رسیده جهت داوری به دفتر مدیریت جامع رسانه در تهران ارسال شده و اثرها در بخش های مختلف مورد بررسی و قضاوت قرار می گیرند که در هر ۶ بخش جشنواره به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم پایانی اولین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سراسر کشور با حضور  نوبخت، معاون رییس جمهور،  صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلطانی فر معاون رسانه ای وزیر ارشاد، دربندی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، مدیران کل استان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان و کشور همراه خواهد بود.

خورسندی خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات، نمایشگاهی از تولیدات رسانه ای استان و دستاوردهای فرهنگی و هنری و بومگردی گیلان نیز در حاشیه آن برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز