خبرگزاری کار ایران

فرزام صفت تاکید کرد:

ضرورت بررسی طرح‌های اشتغالزایی توسط ادارات شهرستانی تا پایان هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۵۱

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان بر ضرورت بررسی طرح های اشتغالزایی توسط ادارات شهرستانی تا پایان هفته جاری تاکید کرد.

به گزارش اینا از شفت، آرش فرزام صفت در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شفت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد تعداد طرح‌های مصوب بودم‌گردی در کمیته بوم گردی شهرستان شفت را تا کنون 70 طرح عنوان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 8 طرح به کارگروه استانی ارسال گردیده است.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان  از تصویب 42 طرح اشتغالزایی روستایی در شهرستان شفت جهت معرفی به بانک‌ها خبر داد.

 فرزام صفت با اشاره به در نظر گرفتن شرایط رقابتی در شهرستان‌ها برای تخصیص اعتبارات اشتغالزایی گفت: آن دسته از شهرستان‌هایی که سهم تسهیلات اشتغالزایی خود را به طور کامل جذب کنند می‌توانند از  سهمیه تسهیلات دیگر شهرستان های عقب مانده در این بخش استفاده کنند .

وی عملکرد شهرستان شفت در بخش جذب تسهیلات اشتغالزایی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم این روال در سال جاری تداوم داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار حضور مدیران در شهرستان‌ها و مشاهده مشکلات از نزدیک را موجب اتخاذ راهکارهای مناسب برای حل آن دانست.

 فرزام صفت با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای در شهرستان شفت اظهار داشت: با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نیروهای انسانی مجرب و تحصیلکرده در این شهرستان امیدواریم روزبه روز شاهد توسعه و پیشرفت و جبران عقب ماندگی ها در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز