خبرگزاری کار ایران

انتصاب نخست‌وزیر موقت در پاکستان تا زمان برگزاری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۳۸

دولت موقت پاکستان معمولا تا زمان برگزاری انتخابات تصمیم چندان مهمی اتخاذ نخواهد کرد، هرچند ممکن است مجبور شود اقداماتی را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی پیش بگیرد، آن هم در وضعیتی که چشم‌انداز اقتصاد کلان در این کشور چندان نویدبخش نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، پاکستان امروز -دوشنبه- «ناصرالملک» رئیس پیشین دیوان عالی این کشور را تا زمان برگزاری انتخابات در ۲۵ جولای به سمت نخست‌وزیر موقت منصوب کرد. انتخابات پیش رو، دومین گذار دموکراتیک قدرت در این کشور ۲۰۸ میلیون نفری است. 

دولت موقت معمولا تا زمان برگزاری انتخابات تصمیم چندان مهمی اتخاذ نخواهد کرد، هرچند ممکن است مجبور شود اقدام‌هایی را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی پیش بگیرد، آن هم در وضعیتی که چشم‌انداز اقتصاد کلان در این کشور چندان نویدبخش نیست. 

انتصاب امروز که «شاهد خاقان عباسی» نخست‌وزیر پاکستان آن را اعلام کرد، در بحبوحه بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی انجام شد و به هفته‌ها مشاجره میان حزب حاکم مسلم لیگ پاکستان و مخالفان پایان داد. 

عباسی که در نشست خبری کنار «سید خورشید احمد شاه»، رهبر حزب مخالف مردم پاکستان، نشسته بود به خبرنگاران گفت: «هیچ پاکستانی نمی‌تواند به چنین اسمی اعتراض کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز