خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای در پاسخ به اظهارات کلانتری:

هرکس در حیطه کاری خود اظهارنظر کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۹۳

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه خواهش می‌کنم هرکس در حیطه کاری خود اظهارنظر کند، تصریح کرد: خودتان هم فردا خراب می‌شوید. یک نفر گفت اینها به زودی آزاد می‌شوند؛ خب حالا آزاد نشوند، چه می‌کنید؟ نقل قول می‌کنید یا از پیش خودتان می‌گویید؟ یک مقداری دقت کنیم می‌بینیم این حرف‌ها از افراد غیرمسئول معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای نشست خبری عصر امروز خود با خبرنگاران در مورد اظهارات عیسی کلانتری در مورد پرونده کاوه مدنی و برخی متهمان مبنی بر اینکه جاسوسی نیست، گفت: آقای کلانتری یا هر کسی که بدون اطلاع در این زمینه و بدون اینکه به پرونده دسترسی داشته باشد اظهارنظر صریح بکند، جایی ندارد.

وی با اشاره به جواب دادستانی به این اظهارات اظهار داشت: خدایی نکرده برخی حرف‌ها این شائبه را ایجاد می‌کند چون این افراد زیرمجموعه خودشان بوده‌اند، می‌خواهند این اتهام متوجه خودشان نشود. من از یکی از وزرای کارگروه چهار نفره پرسیدم گفتند ما در کارگروه محاسبه کردیم، دیدیم اینها اتهامی ندارند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: گفتند ما نقل قول کردیم از وزیر اطلاعات و سازمان اطلاعات ولی ما نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم چون دسترسی به پرونده نداریم.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه خواهش می‌کنم هرکس در حیطه کاری خود اظهارنظر کند، تصریح کرد: خودتان هم فردا خراب می‌شوید. یک نفر گفت اینها به زودی آزاد می‌شوند؛ خب حالا آزاد نشوند، چه می‌کنید؟ نقل قول می‌کنید یا از پیش خودتان می‌گویید؟ یک مقداری دقت کنیم می‌بینیم این حرف‌ها از افراد غیرمسئول معنایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز