خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم/ از الان مشغول جذب بازیکن برای نیم فصل هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۳۷

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس به تشریح فعالیت‌های این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و با توجه به آغاز فعالیت تیم‌های پایه، اظهار داشت: فعالیت تیم‌ها دیر آغاز شد ولی با برنامه‌ریزی دقیق باید از زمان باقی مانده به بهترین شکل استفاده کنیم. اهداف کلی همیشه نتایج و سازندگی بازیکن عنوان می‌شود ولی ما این موارد را باید با توجه به شرایط خاصی که داریم در نظر بگیریم و طبعاً ناامید نیستیم. برای این فصل قطعاً نمی‌شود روی کسب عناوین متمرکز شد. باید کار را مدیریت کنیم تا به نیم فصل برسیم و در آن مقطع با جذب نفرات به تقویت تیم‌ها کمک کنیم.

وی درباره اینکه چگونه شد در این شرایط، هدایت تیم‌های پایه پرسیپولیس را بر عهده گرفته است، ادامه داد: با توجه به این شرایط و تجارب قبلی، گفتیم اگر می‌توانیم کمک کنیم صحبت‌های مختلفی هم با آقای گرشاسبی داشتیم و برای این مقطع گفتند در این بخش کمک کنیم. زمانی هم نداشتیم. تمرینات را باید به سرعت شروع می‌کردیم و به همین دلیل مربیان را هم انتخاب کردیم. مسابقات بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود و طبعاً باید به شکلی کار کنیم که بدنسازی و برنامه‌های فنی با هم پیش برود. باید تا جایی که امکان دارد تا نیم فصل بهترین عملکردی که امکان دارد ارائه شود تا در آن مقطع برای جذب نفر جدید برنامه‌ریزی شود.

پنجعلی درباره نحوه رفع نیاز تیم‌ها به بازیکن خاطرنشان کرد: مشکل‌ترین بخش کار ما این است ولی به حال شرایطی است که باشگاه با آن مواجه شده و نمی‌شود دست روی دست گذاشت. باید کار را با همین بازیکنان موجود پیش ببریم و بیشترین تنگنا را در رده نوجوانان، به ویژه نونهالان داریم. البته یکسری بازیکن هستند که قبول کرده‌اند تا نیم فصل صبر کنند تا به تیم‌ها اضافه شوند و در حال شناسایی چنین نفراتی هستیم. در حال حاضر تمرین نوجوانان و نونهالان ما هم مشترک انجام می‌شود و باید با راهکارهایی که در حال بررسی آن‌ها هستیم، ترکیب تیم‌ها را برای شرکت در مسابقات تکمیل کنیم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس در ارتباط با نفرات امید حاضر در تیم بزرگسالان تصریح کرد: هر اقدامی درباره این نفرات در هماهنگی با آقای ایوانکوویچ خواهد بود. البته روی آن‌ها حساب کرده‌ایم ولی این منوط به عدم تداخل با برنامه‌های آقای برانکو خواهد بود. اتفاقا امروز جلسه‌ای با آقای گرشاسبی داریم و یکی از مسائلی که می‌خواهیم مطرح کنیم این است که برنامه‌های تیم امید با هماهنگی و نظر آقای برانکو پیش برود. از نظر من این هماهنگی بین تیم امید با تیم بزرگسالان حتی تا حد روش و سیستم بازی تیم، لازم است چون اگر بخواهیم بازیکن را برای تیم اصلی آماده کنیم، این مساله برای جوان‌ها باید از تیم امید شروع شود. اگر آقای برانکو با تمرینات این نفرات با تیم امید هم موافق باشند، قطعا برنامه تمرینی آن‌ها را مطابق با برنامه‌ای که ایشان برای آماده‌سازی بازیکنان در نظر دارند، پیش می‌رود.

کاپیتان سابق سرخپوشان و تیم ملی ایران درباره انتخاب‌های خود برای هدایت تیم‌های پایه افزود: تیم امید را آقای اسماعیل حلالی تمرین می‌دهد و آقایان؛ نادر باقری و مجتبی شیری ایشان را کمک می‌کنند. سرمربیگری تیم جوانان هم با آقای منوچهر عبدالله‌نژاد است. آقایان؛ منصور هاشمی، محمد برزگر و محمدعلی یحیوی هم به ایشان کمک می‌کنند.

ترکیب کادر فنی تیم‌های نوجوانان و نونهالان هم در حال تکمیل شدن است. رضا جباری و فرامرز سلطانی این تیم‌ها را هدایت می‌کنند و علیرضا محمد هم در کادر فنی تیم نوجوانان حضور دارد. آقایان؛ رضا ریاضتی که کارهای اجرایی تمام رده‌ها را انجام می‌دهد و یعقوب فاطمی مقدم هم به عنوان سرپرست در تیم‌های امید و جوانان حضور دارند.

محمد پنجعلی درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس در فصل آینده، به ویژه لیگ قهرمانان آسیا گفت: حتی اگر هیچ مشکلی وجود نداشت، پس از دو سال قهرمانی مقتدانه، کار خیلی سختی در پیش دارند. کار در پرسپولیس همینطوری هم سخت و پر از دشواری‌های ریز و درشت است که در تیم‌های دیگر وجود ندارد. به نظر من خیلی مهم است که همراهی و حمایت لازم از هر سو به ویژه از جانب هواداران وجود داشته باشد.

درباره لیگ قهرمانان آسیا دو موضوع وجود دارد. یکی شرایط خود پرسپولیس و دیگری شرایط کلی فوتبال ایران و فاصله‌ای که از نظر امکانات با آسیا دارد. فوتبال ما مشکل دارد و حالا توقع این است که پرسپولیس بدون آنکه مورد حمایت خاصی باشد، این فاصله را پر کند. ما نباید فراموش کنیم نمایندگان ایران از جمله پرسپولیس وقتی از ایران خارج می‌شوند با چه حریفان دارای امکاناتی روبرو می‌شوند و در مقابل در ایران چه امکاناتی به این نمایندگان داده می‌شود. تازه در مواردی شاهد هستیم پرسپولیس در آستانه بازی‌های مهمش در آسیا، دچار مشکل می‌شود.

کاپیتان پیشین تیم منتخب آسیا درباره تیم ملی ایران و حضور در جام جهانی اظهار داشت: بهترین اتفاق برای تیم‌هایی مثل ایران این است که خودشان را نشان بدهند و معرفی کنند. از این منظر خوش شانس بودیم که در یک گروه آسان نیفتادیم، چون بازی در گروه اسپانیا و پرتغال برای ما یک ویترین خوب است. البته دلیلی هم ندارد که برابر این تیم‌ها برای خودمان هیچ شانسی قائل نباشیم. به هر حال فوتبال رو ندارد و اکثر بچه‌های ما در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. هر چند با توجه به اینکه قرار است ما دفاعی بازی کنیم، حیف و اشتباه است که بازیکنی مثل سید جلال حسینی نباشد. تجربیات او عصای دست تیم بود، ولی حالا فقط می‌توانیم به حمایت از تیم ملی کشورمان فکر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز