خبرگزاری کار ایران

محمد پنجعلی در گفتگو با ایلنا:

لقب مهندس را خودم به مسلمان دادم ولی حق با برانکو است/ پیروانی فعلاً سکوت کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۹۸

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نتایج اخیر این تیم و بازی با الوصل صحبت کرد

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس در دیدارهای اخیر اظهار داشت: بعد از شکست دربی تیم خیلی خوب خودش را جمع و جور کرد و بازی خوبی مقابل الوصل انجام داد که در همه پست‌ها کار تیمی خوب شاهد بودیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. فکر می‌کنم می‌شد با گل‌های بیشتری برنده شد ولی در همین حد هم خوب بود و تبریک می‌گویم.

وی در مورد شکست پرسپولیس در دربی و اینکه گفته می‌شود جشن قهرمانی تمرکز تیم را گرفته بود گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم و ربطی به جشن قهرمانی نداشت. دربی شرایط خاص خودش را داد و استرس بالای بازی روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و بازی خوبی را هم ندیدیم. اینکه می‌گویند استقلال بهتر بازی کرد هم قبول ندارم دو تیم ضعیف ظاهر شدند و کار تاکتیکی خاصی در بازی ندیدیم و 5 پاس هم رد و بدل نمی‌شد ولی آنها روی یک اشتباه گل زدند که توپ به تیرک خورد و وارد دروازه شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط خط دفاع عنوان کرد: دفاع در یک تیم بین تمام بازیکنان و از جلوی زمین است و فقط مختص 4 نفر عقب نیست. در کل قبول دارم خط دفاع اشتباهاتی داشته ولی در بازی با الوصل بهتر شده بود و روز کم اشتباهی داشتند. شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی بهترین مدافعان ایران هستند و نمی‌توان گفت بازیکنان ضعیفی هستند ولی هر بازیکنی روز خوب و بد دارد.

پنجعلی در مورد صحبت‌های پیروانی در پایان بازی و اینکه گفته فعلاً قصد دارد سکوت کند گفت: من نمی‌دانم پیروانی در مورد چه مسائلی می‌خواست صحبت کند ولی دیدم که دل پری داشت و من هم به او توصیه می‌کنم فعلاً سکوت کند و کاری خوبی می‌کند چون تیم در برهه حساسی است و پایان فصل زمان بهتری برای صحبت کردن است. متاسفانه فوتبال ما انقدر درگیر مسائل مختلف است که آدم نمی‌داند از کجا بگوید و از کجا نگوید. یکی مثل علی کریمی تا یک جا می‌تواند سکوت کند و حرف نزند ولی از یک جا به بعد دیگر نمی‌شود. خود من بخواهم حرف بزنم خیلی حرف‌ها دارم بگویم. فوتبال ما همه‌اش شده رابطه بازی و زد و بند و مثل تمام جاهای دیگر کشورمان درگیر چنین مسائلی است.

وی در پایان با اشاره به بازی محسن مسلمان در ترکیب پرسپولیس بعد از مدت‌ها خاطرنشان کرد: مسلمان بازیکن خوبی است و سبک بازی او را خیلی دوست دارم و پاس‌های تودرش من را یاد عاشوری می‌اندازد. اصلاً لقب مهندس را من خودم به او دادم ولی در مورد بازی کردن یک بازیکن حق را باید به مربی داد و مربی هیچ وقت دشمن تیمش نیست. برانکو هر موقع صلاح بداند از یک بازیکن استفاده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز