خبرگزاری کار ایران

اسطوره‌ها نباید به جان هم بیافتند

پنجعلی: بیخیال ستاره، پرسپولیس باید به فکر قهرمانی آسیا باشد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۲۹

پیشکسوت پرسپولیس درباره قهرمانی، تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ و دعوای اخیر بین دایی و کریمی اظهار نظر کرد.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص قهرمانی تیم و سایر اتفاقات صحبت‌هایی را مطرح کرد:

*ماشین‌سازی قربانی انگیزه قهرمانی پرسپولیس شد

بازی زیبایی را شاهد بودیم و یک طرف پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی به میدان آمده بود و از طرفی ماشین‌سازی سعی داشت از آخرین فرصت خود برای ماندن در لیگ برتر استفاده کند و همین باعث شد یک بازی هجومی را شاهد باشیم. پرسپولیس به خوبی توانست هدف خود را در زمین پیاده کند و به 3 امتیاز مورد نظر خودش برسد و ماشین‌سازی قربانی انگیزه قهرمانی پرسپولیس شد.

*این قهرمانی متفاوت بود

پرسپولیس پیش از این 2 بار قهرمان لیگ برتر شده بود که شرایط متفاوتی با این قهرمانی داشت. در هر 2 قهرمانی قبلی به نوعی معجزه رخ داد و در روز پایانی و لحظات پایانی سرنوشت قهرمانی تغییر کرد و جام به پرسپولیس رسید ولی این بار قهرمانی مقتدرانه بود و 3 هفته مانده به پایان لیگ قطعی شد. تیم از ابتدای فصل مسیر خودش را به درستی پیدا کرد و فاصله زیادی با سایر رقبا داشت و در نهایت به حقش رسید. این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم.

*گزینه‌ای بهتر از برانکو برای پرسپولیس وجود ندارد

از تمدید قرارداد باشگاه با برانکو استقبال می‌کنم و تصمیم بسیار خوبی است. مربی‌ای که نتیجه گرفته است باید حفظ شود و در حال حاضر گزینه‌ای بهتر از برانکو برای پرسپولیس وجود ندارد. هر مربی دیگری بیاید به زمان و هزینه نیاز دارد تا تفکرات خودش را در تیم پیاده کند و مشخص هم نیست که جواب بده یا نه. برای همین برانکو باید بماند و قراداد طولانی مدت با او بسته شود تا پرسپولیس روند خوب خودش را حفظ کند.

*نباید اجازه دهند تیم از هم بپاشد

در حال حاضر که تیم قهرمان شده است مسئولان باشگاه نباید فکر کنند ماموریتشان تمام شده است و کارشان تازه شروع شده است. معمولا تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند در فصل بعد از قهرمانی با جدایی بازیکنان و تضعیف تیم مواجه می‌شوند و نمی‌توانند نتایج خوب خودشان را تکرار کنند. برای همین نباید اجازه داد تیم از هم بپاشد و امیدوارم بازیکنان اصلی تیم تمدید کنند و تقویت شوند برای بازی‌های آسیایی.

*ستاره روی پیراهن اهمیتی ندارد، باید به فکر قهرمانی آسیا باشیم

اینکه پرسپولیس قرار است روی پیراهنش ستاره بزند برای کل کل بین هواداران خوب است ولی در کل اهمیت چندانی ندارد و باید تمرکزمان برای قهرمانی آسیا و موفقیت در میادین بین‌المللی باشد. عوامل باشگاه نباید خودشان را وارد این کری‌های هواداری کنند و آن در جای خودش و بین همان هواداران خوب است.

*لمپن‌هایی که به نوروزی فحاشی کردند، هوادار ماشین‌سازی نبودند

در کنار شیرینی قهرمانی اتفاقاتی در ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز افتاد که جای تاسف داشت. البته چنین افرادی در هر شهر و در هر ورزشگاهی وجود دارند و نباید رفتار این لمپن‌ها را به پای تماشاگران و هواداران ماشین‌سازی نوشت. این‌ها باعث خراب شدن وجهه فوتبال می‌شوند و امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

*اسطوره‌ها نباید به جان هم بیافتند

نکته دیگری که لازم است بگویم، دعوای اخیر دایی و کریمی است که باعث ناراحتی فوتبالدوستان شده است. این دو نفر از بزرگان و اسطوره‌های فوتبال این کشور هستند و نباید جوری رفتار کنند که دشمن شاد کن بشوند. من چند سال قبل یک بار تلاش کردم به این موضوع ورود کنم و میان دایی و کریمی آشتی برقرار کنم ولی اهمیتی به حرف من نداند و برای همین در جر و بحث اخیرشان ورود نکردم ولی اگر بدانم فایده‌ای دارد پیش قدم می‌شوم و آنها را آشتی می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز