خبرگزاری کار ایران

فوتبال ما در حد آماتور هم نیست؛

پنجعلی: پرسپولیس نباید برابر الهلال مضطرب شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۳۹

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص عملکرد پرسپولیس و حضور آنها در لیگ قهرمانان صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ابتدا درخصوص شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و عملکرد آنها گفت: واقعیتی که در حال حاضر وجود دارد این است که پرسپولیس از سایر تیم‌ها در لیگ بهتر کار می‌کند. مواقعی هم وجود دارد که برعکس جریان بازی نتیجه را از دست می‌دهند و مانند دربی که سوار بر بازی بودند بالاخره بازی را واگذار کردند. پرسپولیس در حال حاضر واضح است که عملکرد قابل قبولی داشته و اگر شاگردان برانکو همین بازی‌های خوب را تا پایان فصل انجام دهند می‌توانند قهرمان شوند.

وی در ادامه درمورد لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که پرسپولیس در آن قرار دارد، عنوان کرد: در بازی‌های آسیایی همه حرفه‌ای اند و اما ما متاسفانه در حد یک فوتبال آماتور هم ظاهر نمی‌شویم و در این سطح فوتبال برابر تیم‌هایی قرار می‌گیریم که دارای ساختارحرفه‌ای هستند. فوتبال ایران دارای ساختار حرفه‌ای نیست و همین امر موجب می‌شود کار ما برای حضور در چنین رقابت‌هایی سخت باشد. در ایران اگر افتخاری وجود دارد بر اساس خلاقیت‌های فردی بازیکنان است همانند بازی ایران با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی که قوچان نژاد برای ایران گلزنی کرد و زمینه حضور تیم ملی در جام جهانی 2014 را فراهم کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: واقعیت فوتبال ما در چنین میادینی زمانی نمایان می‌شود که ما برابر عراق به میدان می‌رویم و تیمی که جنگ زده است و اوضاع نابسامانی دارد کار را برای ما سخت می‌کند و برابر ما پیروز می‌شود.

پنجعلی با وجود پرسپولیس در صدر جدول عنوان کرد: سرخ پوشان باید تا آخرین روز مسابقات لیگ نگران باشند و برای قهرمانی بجنگند. این که الان پرسپولیس با نتایج خوب و اختلاف مناسب در صدر جدول رده بندی قرار دارد نباید آنها را برای ادامه بی‌انگیزه کند. برانکو اگر همین روال را پیش بگیرد در این فصل قهرمان است.

وی در پایان گفت: تیم‌های عربستانی تیم‌های با کیفیتی هستند. حضور تماشاچی روی سکو‌های ورزشگاه باعث ایحاد انگیزه است و این که پرسپولیس در مسقط با تماشاچی کمتر به مصاف الهلال می‌رود نباید آنها را مضطرب کند. بازیکنان پرسولیس باید خود را آماده کنند تا آمادگی در رویارویی در چنین دیدارهایی را داشته باشند چرا که یک روز در آزادی با حضور انبوه تماشاچی به میدان می‌روند و یک روز هم مانند بازی با الهلال در مسقط.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز