خبرگزاری کار ایران

به زودی برگزار می شود؛

نشست هم اندیشی «بررسی مسائل و ارائه راهکارهای حمایت از کودکان کار در کرج»

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۷۰

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع «بررسی مسائل و ارائه راهکارهای حمایت از کودکان کار در سطح شهر کرج» خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سارا دشت گرد با بیان اینکه این نشست هم اندیشی روز چهارشنبه مورخ 9 خرداد ماه جاری در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر کرج، برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نشست مسئولان استانی، شهرستانی و شهری و جمعی از کارشناسان حضور خواهند داشت تا راهکارهای حمایت از کودکان کار مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کودکان کار قشری آسیب پذیر هستند که به‌رغم ممنوعیت های قانونی اما به صورت آشکار و پنهان در جامعه مشاهده می شوند، اظهار کرد: حمایت از کودکان کار به کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی کمک شایانی می کند و همچنین موجب آگاهی بخشی به جامعه در خصوص آسیب ها و تهدیدهای پدیده «کودک کار» خواهد شد.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: همچنین مسابقه عکاسی در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با موضوع «کودکان کار» برگزار شد که آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه مورد داوری قرار گرفت و نفرات برگزیده نیز معرفی شدند و کلیپی از همین تصاویر در نشست هم اندیشی نیز تهیه و پخش خواهد شد.

دشت گرد در پایان با تاکید بر اینکه ما به دنبال نگاه نو به مسائل و مشکلات کلانشهر کرج به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم و باور داریم که پژوهش محوری کلید بسیاری از چالش های شهری است، اظهار امیدواری کرد نشست هم اندیشی مذکور در ارائه راهکارهای عملی برای حمایت از کودکان کار عملکرد موفقی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز