خبرگزاری کار ایران

اکبر حیدری:

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها از یک خانواده هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۴۸

جلسه هم اندیشی و تجلیل از روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات مختلف استان البرز به همت خانه مطبوعات در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز، امروز در حاشیه نشست خبرنگاران و مسٸولین روابط عمومی ادارات استان، گفت: با حمایت اعضا هیٸت مدیره خانه مطبوعات، مصوبه تجلیل از مدیران روابط عمومی ها و هم اندیشی با این عزیزان در دستور کار قرار گرفت و به حول و قوه الهی امروز یکم خرداد با حضور عزیزان حوزه روابط عمومی و رسانه ها اجرایی شد.

اکبر حیدری افزود: روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

وی به نقش ویژه روابط عمومی در بدنه سازمان ها اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. به عبارتی باید به این نکته تیز اشاره کرد که روابط عمومی‌ها همانند کوه تمامی بار روانی مجموعه را به دوش می‌کشد. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون‌سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

وی اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آنها وابسته است.

حیدری با اشاره به جایگاه ارزشمند خبرنگاران اظهار داشت: خانه مطبوعات استان البرز به صورت تمام قد از صیانت خبرنگارانی که در مخابره اخبار صحیح و بدون غرض ورزی تلاش می کنند دفاع خواهد کرد و آماده تعامل با تمامی روابط عمومی های ادارات، سازمان‌ها و شهرداری‌ها برای معرفی خبرنگاران مورد تایید رسانه‌ها و خانه مطبوعات است.

وی در پایان از استانداری البرز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی خانه مطبوعات و مسئولان کمیته‌ها و همراهی مدیران محترم روابط عمومی‌ها در برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز