خبرگزاری کار ایران

پومپئو:

خواسته‌های ما از ایران، امید واهی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۴۵

وزیر خارجه آمریکا در پی مشاهده واکنش اروپایی‌ها و رسانه‌های جهان به ادعاهای روز گذشته خود در توییتر نوشت: خواسته‌های ما از ایران امید واهی نیست.

به گزارش ایلنا، «مایک پومپئو» وزیر خارجه ایالات متحده در پی مشاهده برخی واکنش‌ها به گزافه‌گویی‌های خود در بنیاد هریتیج درباره ایران بار دیگر در توییترش ادعاهای خود را تکرار کرد. 

وی مدعی شد: « درخواست ما از رهبران ایران برای داشتن یک رفتار عادی و تبدیل شدن به یک کشور مسئولیت پذیر، امید واهی نیست. درخواست ما ساده است.»

خواسته‌های ما از ایران، امید واهی نیستخواسته‌های ما از ایران، امید واهی نیست

به گزارش ایلنا، پومپئو روز گذشته ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد و خطاب به کشورهای اروپایی از آنها خواست که در فشارهایی که بناست آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای به ایران وارد کند؛ با آنها همراهی کنند.

وی مدعی شد: بعد از خروج از توافق هسته‌ای ترامپ از من خواست تا به اهدافش در قبال ایران دست پیدا کنیم؛ ۱- اعمال سخت‌ترین فشارهای ممکن مالی بر ایران. ۲- مقابله با هرگونه تهاجم از سوی ایران. ۳- حمایت از مردم ایران. ۴- پیگیری اقدامات برجسته به همراه متحدان اروپایی و شرکایمان.

پومپئو در توییتر خود مدعی شد: « توافق هسته‌ای جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران را متوقف نکرد و حتی مانع از خواسته‌های ایران برای تبدیل شدن به هژمون در منطقه هم نشد. مسئولان ایران از توافق هسته‌ای به عنوان سلاحی برای طوفان افکندن در منطقه استفاده کردند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز