خبرگزاری کار ایران

ادعای نتانیاهو:

روابط بین اعراب و اسرائیل دچار تحول شده است/ برای مقابله با ایران متحد هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۴۳

نتانیاهو درباره روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی مدعی شد: اعراب دیگر به اسرائیل به چشم یک دشمن نگاه نمی‌کنند بلکه آن را یک متحد می‌بینند. روابط بین اعراب و اسرائیل دچار تحول شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این رسانه که یک رسانه نزدیک به دولت ترامپ است مصاحبه‌ای داشته و در این گفت‌وگو ادعاهای همیشگی خود را در خصوص خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تکرار کرده است. 

وی مدعی شد: « توافق هسته‌ای بر این مبنا منعقد شد که ایران بعد از این توافق رفتار بهتری داشته باشد اما در عوض موجب سرازیر شدن سیل میلیاردها دلار پول به ایران و هزینه برای نفوذ این کشور بر منطقه شد.»

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود اقدام ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای را «از کار انداختن ماشین پول‌رسانی به ایران » خوانده و مدعی شد: همه در خاورمیانه این اقدام را تحسین کردند.

وی مدعی شده که منظورش از بازیگران منطقه، کشورهای اروپایی نیست بلکه منظور اورشلیم و ریاض و سایر نقاطی است که در معرض موشک‌های ایران قرار دارند.

نتانیاهو با بیان این ادعا که ترامپ با این کار به ایران نشان داد که قرار نیست برای این توافق ناقص پولی دریافت کنید، مدعی شد: «او به ایران گفت که نمی‌توانید به سلاح هسته‌‌ای دست پیدا کنید . در صورت حفظ برجام مسیرهای دستیابی ایران به سلاح  هسته‌ای هموار می‌شود. »

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار این ادعا تاکید کرد که کار رییس‌جمهور آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای درست بوده است.

نتانیاهو درباره روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی هم گفت: اعراب دیگر به اسرائیل به چشم یک دشمن نگاه نمی‌کنند بلکه آن را یک متحد می‌بینند. روابط بین اعراب و اسرائیل دچار تحول شده است. ما برای مقابله با ایران متحد هستیم و اقدام ترامپ در محدود کردن ایران را تقدیر می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که ایران در تعارض با آمریکا و همه کشورهای حوزه خلیج فارس است، گفت: من بر این باورم که باید با رهبری رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج ایران از سوریه متحد شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز