خبرگزاری کار ایران

تئاترشهر چهارم خرداد اجرا ندارد/«کافه پولشری» در شهرزاد روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۳۴

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر و نیز نمایش «کافه پولشری» در مجموعه تئاتر شهرزاد، روز جمعه چهارم خرداد به دلیل وفات حضرت خدیجه (س) اجرایی ندارند.

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز جمعه چهارم خرداد به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اجرایی ندارند.

هم‌اکنون نمایش‌های «مالی سویینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در تالار اصلی، «پرواز به تاریکی» به کارگردانی افشین هاشمی در تالار چهارسو، «لولیتا» به کارگردانی بهنام احمدی و «تئاتر بازی» به کارگردانی ایلناز شعبانی در تالار سایه، «رویای آمریکایی» به کارگردانی آیلین کیخایی و «نوبت یعنی بعدی» به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم در تالار قشقایی و «راس ساعت یازده» به کارگردانی محمد نژاد در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.

«کافه پولشری» شنبه روی صحنه می‌رود

نمایش «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد که از نخستین روز ماه مبارک رمضان در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز کرد، در تاریخ جمعه ۴ خرداد به دلیل وفات حضرت خدیجه روی صحنه نخواهد رفت و از روز شنبه ۵ خرداد اجراهای خود را ادامه خواهد داد. این نمایش تا پایان ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۲۲ در کافه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

تمامی نمایش‌های در حال اجرا در تاریخ یاد شده، قبل از اذان مغرب روی صحنه خواهند رفت، نمایش «بلافیگورا» به کارگردانی سعید دشتی، نمایش «شب دوازدهم» به کارگردانی محسن صادقی، نمایش کودک «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف زاده در تاریخ جمعه ۴ خرداد سال جاری، قبل از اذان مغرب روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز