خبرگزاری کار ایران

تیم ملی اسپانیا در محاصره بازیکنان رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۹۷

شاگردان زین الدین زیدان بیشترین سهم را در لیست انتخابی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی روسیه داشتند.

به گزارش ایلنا، لیست بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای سفر به جام جهانی روسیه در حالی اعلام شد که رئال مادرید با شش بازیکن بیشترین نماینده را از بین سایر تیم‌ها دارد. گفتنی است؛ تنها چهار بازیکن از بارسلونا (بوسکتس، پیکه، اینیستا و آلبا)در این لیست حضور دارند.

سرخیو راموس، کارواخال، ناچو، ایسکو، آسنسیو و لوکاس واسکز نمایندگان تیم قهرمانی اروپا هستند که توسط خوان لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا برای سفر به روسیه فراخوانده شده‌اند. این اتفاق پیش از این در سال 1962 برای رئال مادرید رخ داده بود که بیشترین نماینده را در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی داشته باشد. جایی که لوس بلانکوس دی استفانو، خوزه آکوستین، سانتاماریا، خنتو، دل سول و پوشکاش حضور داشتند.

در سال 2002 هم رئال پنج نماینده برای ماتادورها در جام جهانی داشت: کاسیاس، هلگوئرا، هیرو، رائول و مورینتس. سال 2008 رقابت بارسلونا و رئال مادرید در نمایندگان تیم ملی اسپانیا به سود بلوگرانا تمام شد. کاسیاس و راموس دو رئالی بودند که در کنار سه بازیکن بارسلونا به یورو 2008 پا گذاشتند. در یورو 2016 هم فقط راموس و واسکز از رئال حضور داشتند و دنی کارواخال هم مصدوم شد..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز