خبرگزاری کار ایران

مودریچ: کاپیتانی در کرواسی افتخار بزرگی است / دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان شگفت انگیز بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۷۱

هافبک رئال مادرید می‌گوید آنها برای ارائه بازی مناسب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آمادگی دارند.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ در گفت و گو با SVT Sport گفت: در رئال مادرید شما در هر بازی باید کیفیت بالایی را به نمایش بگذارید و اگر اینگونه نباشد دشوار خواهد بود که در این تیم بمانید. 

او همچنین درباره موقعیت رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با بایرن مونیخ صحبت کرد. مودریچ ادامه داد: ما اولین تیمی بودیم که برای دومین بار متوالی از این عنوان دفاع کردیم و واقعا شگفت انگیز بود. ما تیم‎‌های محبوب را شکست دادیم. ما احساس خوبی داریم و در لیگ قهرمانان هم خوب بازی می‌کنیم.

از هافبک رئال مادرید درباره آینده‎‌اش و احتمال انتقال به لیگ آمریکا مانند آمریکا سوال شد و او پاسخ داد: شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد. هنوز دو فصل دیگر از قراردادم با رئال مادرید باقی مانده و خوشحال هستم؛ همیشه گفتم که می‌خواهم کار خود را در مادرید به پایان برسانم، اگر ممکن است. اما اگر اینطور نشود، شاید روزی به لیگ آمریکا بروم.

بازیکن ملی پوش کروات درباره رقابت‌های جام جهانی روسیه عنوان کرد: ما یک تیم با استعداد فراوان داریم. برای یک کشور بسیار کوچک، خوب است که بسیاری از ورزشکارانش با چنین استعدادی در سایر کشورها فعالیت دارند. همچنین کاپیتانی در تیم ملی افتخار بزرگی برای من است. 

تیم ملی کرواسی در جام جهانی با ایسلند، آرژانتین و نیجریه همگروه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز