خبرگزاری کار ایران

اولویت رئال، پیدا کردن جانشین مودریچ

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۸۵۱

با وجود انتشار اخبار فراوانی حاکی از احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید، این باشگاه اولویت‌های دیگری برای بازار نقل و انتقالات پایان فصل دارد و بیشتر از همه نیز روی پیدا کردن یک جانشین شایسته و همسطح برای لوکا مودریچ تأکید دارد.

به گزارش ایلنا، به نوشته نشریه مارکا، انتقال نیمار به رئال مادرید بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و به انگیزه همیشگی این باشگاه برای ساختن یک تیم کهکشانی‌ مربوط می‌شود تا گزینه‌‌ای که حداقل در کوتاه مدت عملی شود.

پاری‌سن‌ژرمن به آسانی به ستاره برزیلی که برای خریدنش از بارسلونا 222 میلیون یورو پرداخت اجازه ترک پارک دو پرنس را نخواهد داد و این بدان معناست که کار رئال برای جذب او بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل رئال شروع به تغییر اولویت‌هایش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده است و قصد دارد برای خرید بازیکنانی تلاش کند که قابل خرید باشند و اولویت هم با پیدا کردن هافبکی همطراز با لوکا مودریچ برای گرفتن جای این بازیکن اوکراینی است که کم کم دارد به سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش نزدیک می‌شود.

به زعم باشگاه رئال مادرید و بخصوص رییس این باشگاه، فلورنتینو پرس، مودریچ یک نمونه بارز از یک هافبک ایده‌آل است و باشگاه امیدوار خواهد بود که بازیکنی مانند او را در بازار تابستانی سال آینده پیدا کند.

به همین دلیل مدیران ورزشی باشگاه رئال مادرید دست به کار شده‌اند تا برای هافبکی که در موفقیت‌های 5 سال اخیر تیم نقش پررنگی ایفا کرده است، جانشینی شایسته پیدا کنند. مودریچ با خلاقیتی که در میانه زمین نشان داده و می‌دهد یکی از عوامل اصلی موفقیت مهاجمان تیم از جمله کریستیانو رونالدو بوده است و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی پیدا کردن جانشین برای مودریچ را به خرید نیمار ترجیح می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز