خبرگزاری کار ایران

در سال ۱۳۹۶ صورت گرفت:

ارایه بیش از49 هزارنفر- ساعت آموزش تخصصی و فنون تدریس در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۹۸

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به عنوان بازوان پرتوان نظام مهارتی نقش مهمی در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، معاون آموزشی اداره کل فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: در سال 1396 آموزش تخصصی، عمومی و فنون نوین تدریس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به میزان 49 هزار و 868  نفر- ساعت اجرا شد.

شهرام ملایی هزاروندی، معاون آموزشی این اداره کل با اعلام این خبر افزود: این دوره‌ها در راستای ارتقای سطح علمی مربیان موسسات کارآموزی آزاد شهرستان با حضور مربیان بخش خصوصی در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به نقش و رسالت موسسات کارآموزی آزاد اظهارکرد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به عنوان بازوان پرتوان نظام مهارتی نقش مهمی در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه برعهده دارند.

ملایی هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و انتقال آن به کارآموزان دانست و یادآور شد: برگزاری این آموزش‌ها در ارتقای توانمندی مربیان شاغل و فرایندهای یادگیری کارآموزان تاثیر به سزایی دارد.

وی تصریح کرد: مربیان در پایان دوره پس از کسب نمره قبولی موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز