خبرگزاری کار ایران

ستادکل نیروهای مسلح:

شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۵۵۱

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز و شیطانی رییس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: تصمیم فتنه‌انگیز آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این دولت جنایتکار در ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه را پیش چشم جهانیان آشکار ساخت.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام گستاخانه ترامپ که همزمان با روز نکبت و هفتادمین سال اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفته است، برخلاف تصور طراحان آن،‌ نه تنها به استحکام پایه‌های سست و بی‌ریشه رژیم صهیونیستی نخواهد انجامید، بلکه خون‌های پاک شهیدان و مجاهدان فلسطینی به ویژه کودکان و زنان و سالخوردگان بیگناه، نویدبخش توسعه و رشد انتفاضه ملت فلسطین علیه این اقدام تجاوزکارانه خواهد بود.

ستادکل نیروهای مسلح در پایان با تقبیح سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در قبال به خاک و خون کشیدن ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی که به شهادت بیش از ۶۰ نفر و مجروحیت بیش از ۲۰۰۰ نفر انجامیده، تاکید کرده است: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و تردیدی نیست این اقدام جنایتکارانه به همگرایی و وحدت ملت‌های مسلمان و حق‌طلب کمک خواهد کرد و در آینده‌ای که چندان دور نخواهد بود، بر اساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس را برای همیشه درهم خواهد پیچید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز